Pomadka Giordani Gold Iconic Elixir | ORIFLAME

czwartek, 25 kwietnia 2019

W katalogu link tutaj! znalazłam ostatnio przepiękne matowe pomadki Giordani Gold Iconic Elixir, które były w pięknych różnorodnych 8 kolorach. Przyznam, że ciężko było mi się zdecydować na rozsądną ilość, ponieważ ponad połowa mnie urzekła. Zdecydowałam się na dwa piękne kolory Poppy Pink oraz  Paline Nude. Poppy Pink jest pięknym intensywnym kolorem różowym, a Paline Nude jest delikatnym chłodnym różem. 



Od samego początku urzekło mnie opakowanie pomadek - proste, ale bardzo eleganckie i stylowe. 
Pomadki są matowe - nie zauważyłam rolowania się czy ściągania koloru, oraz nie miałam wysuszonych ust. Jeżeli chodzi o jakość to konsystencja kremowa - lekko i łatwo się rozprowadzała na ustach. Pigmentacja produktu idealna, piękne krycie już od pierwszego pociągnięcia. Trwałość - jest dobra, w zależności od tego co kto potrzebuje. Po 4 godzinach na ustach, można było ją lekko poprawić, ale nie był to warunek konieczny. Podczas noszenia pomadki konsumowałam i piłam  - jeżeli chodzi o ubytki to nie było tak źle. Oczywiście nie jest to bardzo trwała pomadka, więc nie należy oczekiwać mega trwałości, ale efekt jest na duży plus. Te dwa odcienie pomadek można również łączyć ze sobą tworząc ombre na ustach.













Połączenie dwóch kolorów pomadek



6 komentarzy:

  1. Piękne odcienie, akurat na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie miałam kolorówki w takiej formie- zdecydowanie przerzuciłam się na zwykłe szminki w sztyfcie... Fajne kolorki- idealne na wiosnę!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paline Nude śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To kolor idealny dla mnie, fajny blog dużo nowinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia