Myjący mus do ciała oraz peelingi do ciała | EFEKTIMA

środa, 8 maja 2019

Dzisiejszy post będzie poświęcony nowym produktom firmy Efektima, które pojawiły się już w sklepie Rossmann. Efektima zapewniła nam piękną pielęgnację ciała - myjący mus do ciała z ekstraktem z malin i olejem ryżowym, oraz w wersji wyciąg z limonki i olej z awokado. 
Dodatkowo znajdziemy peelingi do ciała sól i olej konopny, sól i awokado, cukier i czarnuszka, cukier i olej kokosowy.



Myjący mus do ciała z ekstraktu z maliny i oleju ryżowego pięknie pachnie - pierwsze skojarzenie niczym malinowa mamba. Zapach jest intensywny unosi się w całej łazience, a na skórze zostawia słodki zapach. Wygląd musu, kojarzy mi się trochę z watą cukrową - różowy i miękki. Skóra po musie jest gładka, nawilżona - ale nie aż tak bardzo. Ubolewam, że nie ma większej ilości produktu ani pojemności, bo mus jest już podbierany! Mogłabym go używać codziennie. Wydaje mi się, że produkt starczy na 2-3 mycia. Dla zapachu musisz go mieć!!
Pojemność 200 ml cena: 19,99zł w Rossmann







Peeling do ciała sól i olej z awokado oraz cukier i olej kokosowy, są produktami drobnoziarnistymi. Zapach jest różnorodny, ale nie są bardzo intensywne w porównaniu do musu. Peeling starcza na jedno użycie, czyli idealnie można go zabrać ze sobą na wakacje. To co bardzo mi się w tym peelingu podobało to efekt bardzo gładkiej skóry, czułam, że jest nawilżona i jędrna - tutaj efekt nawilżenia był o wiele lepszy niż w musie. 
Pojemność 30ml, w cenie 6,99zł obecnie jest na niego promocja za 5,59zł w Rossmann











Na pewno zakupie jeszcze te produkty i szczerze Wam również je polecam - przystępna cena, jakość, efekty. A dla zapachu musu.... koniecznie musicie go powąchać!
Znacie te produkty? Mieliście okazje je już przetestować?

6 komentarzy:

  1. Ten mus jest prześwietny! 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam wczoraj w ręce te peelingi, ale ostatecznie ich nie kupiłam. Chyba wrócę do Rossmanna po nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny pozytywny wpis o tych produktach z Efektimy. Kusi mnie mus i peeling z olejem kokosowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mus intryguje! Lubię taką konsystencję w kosmetykach:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny jest ten mus do ciała. Bardzo dobrze działa na moją skóre i do tego zapach piękny
    ________________
    http://szybkafaktura.pl/blog/kody-pkd-co-to-takiego-i-jakie-maja-znaczenie-dla-przedsiebiorcy/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia