Zestaw biżuterii Lizzie

środa, 10 kwietnia 2019

W moje ręce trafił piękny i oryginalny zestaw biżuterii Lizzie, który przykuwa wzrok. 
Nigdy wcześniej nie miałam takiej biżuterii, więc jeszcze bardziej jestem szczęśliwa, posiadaniem takiej nowości. Taka biżuteria jest dopełnieniem każdej stylizacji. Naszyjnik jak i kolczyki można zakupić razem jak i osobno.  Biżuterię mam dzięki Pani Agnieszce,która była fotografem produktowym i robiła przepiękne zdjęcia i tworzyła wizerunek na instagramie firmy Oriflame. 
Piękne zdjęcia możecie obejrzeć na stronie www.ladetre.pl


Biżuteria jest z motywem iście wiosennym - akcent pszczółki.  Naszyjnik Lizzie jest 2w1, można używać go standardowo jako naszyjnik, bądź jako broszkę. Materiał naszyjnika: mosiądz, szkło, stop cynku. Wymiary: 43 x 7 cm. Testowany na obecność niklu.Naszyjnik jest w kolorze "złotym" z kryształkami.







Kolczyki są z takim samym pięknym motywem jak naszyjnik. Można nosić osobno, ale pięknie prezentuje się w duecie z naszyjnikiem. Kolczyki są na zatyczki. Materiał: stal nierdzewna, stop cynku. Wymiary: 2,2 x 1,2 cm. Testowane na obecność niklu. Oczywiście kolczyki sa troszkę cięższe niż zwyczajne kolczyki, ale w zupełności nie przeszkadzało to w noszeniu.












9 komentarzy:

  1. Ale śliczne, uwielbiam motyw zwierząt w biżuterii 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana zaprezentowany komplet jest zjawiskowy i wyjątkowy na swój sposób! :)
    Taka biżuteria jest niezwykle inspiracyjna, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Pandora zawsze zachwyca. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na posty też o biżuterii https://chicbykate.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny i zjawiskowy komplet! Robi wrażenie :) Niebanalne i oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw naprawdę :) ja lubię ogólnie srebrną biżuterię ale ta jest również piękna, chętnie bym nosiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się spodobał! Warto wybierać czasem też takie ciekawsze propozycje biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  7. To mi się na pewno przyda i polecę znajomym niech też się zaopatrzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia