Nawilżający krem z rokotnika | ORIFLAME

czwartek, 11 kwietnia 2019

Krem do rąk jest moim nieodłącznym produktem, bez którego nie wyobrażam sobie funkcjonowania. Dłonie nawilżam kilkanaście razy dziennie, więc bardzo cenię sobie dobrą jakość i trwałość kremów do rąk. Ostatnio skusiłam się dzięki Pani Agnieszce Fotograf Ladetre na  nawilżający i odżywiający krem do rąk na bazie olejku z rokitnika, który jest bogaty w witaminę E. Krem dzięki swoim właściwościom ma pomagać odnawiać, nawilżać i odżywiać suchą skórę, a także chronić ją i zmiękczać.


Krem jest o standardowej pojemności -75ml. Szata graficzna jest prosta, ale ładna. Zapach kremu jest mało intensywny, a sama nuta zapachowa dosyć "sztuczna". Zapach nie jest zbyt bardzo wyczuwalny w powietrzu jak i na samych dłoniach. Krem nawilża, ale nie jest to jakiś efekt bardzo zadowalający, mam wrażenie, że po kremie dłonie się troszkę kleją, raczej nie jest to filtr ochronny. Osobiście lubię kremy bardzo nawilżające, które zostawiają efekt nawilżenia na dłoniach - im zapach naturalniejszy, bądź nie tak bardzo "sztuczny" to lepiej. Osobiście nie jestem moim ulubieńcem, ale nie wykluczone, że komuś przypadnie do gustu - kwestia indywidualna.








6 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z Oriflame przez to, że nie mam dostępu do ich katalogów 😉 Ale ten krem z ciekawości mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego nie miałam, ale inny z serii. Chyba z awokado i faktycznie był słaby.
    Tzn. dla osób, które nie potrzebują dużego nawilżenia sprawdzi się, dla nas osób, które potrzebują mocnego nawilżenia niestety jest trochę za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię rokitnikowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie do końca lubię kremy z oriflame więc i ten raczej nie przypadnie mi do gustu...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe nuty zapachowe :) ja lubię kosmetyki od Oriflame

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia