Nowa kolekcja lakierów hybrydowych DOLLS TEAM | NC NAILS COMPANY

środa, 3 kwietnia 2019

Piękne słońce zawitało do mnie, coraz bardziej już czuje nadchodzące lato. Już nie mogłam się doczekać lżejszych ciuchów, tej temperatury, a co za tym idzie pięknych kolorowych ciuchów, czy kolorów paznokci. Marka Nc Nails Company idealnie wpasowała się w ten okres i przygotowała nową kolekcje lakierów hybrydowych do paznokci Dolls Team. 




Jest to kolekcja lakierów opisująca oblicze kobiet - znajdziemy w nich kolory dla kobiet odważnych, ambitnych, eleganckich. Stworzymy z nich nie tylko odważny, ale również elegancki stonowany manicure. Długo czekałam na takie kolory. Miałam bardzo duży dylemat z wyborem odcieni - większość z nich była w 100% dla mnie. 
Zdecydowałam się na Hush Hush Baby, Boss Babe, Nails Mafia. 




Hush Hush Baby, Boss Babe, Nails Mafia



Nie są to moje pierwsze lakiery hybrydowe tej marki - jestem z nich bardzo zadowolona, pędzelek ma dla mnie idealną szerokość, lakier mi nie schodzi, nie odpryskuje się, ani nie roluje. Wystarczą dwie cienkie warstwy, aby kolor był idealnie intensywny.
Firma ma lakiery hybrydowe w dużej gamie kolorystycznej, jestem przekonana, że każda znajdzie coś dla siebie.
O lakierach Nc Nails Company - pisałam tutaj!

9 komentarzy:

  1. Jakie wiosenne kolorki....bardzo mi się podobają:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolorki mi się bardzo podobają 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne hybrydki :) jestem hybrydomaniaczką ,więc praktycznie wszystkie hybrydy mi się podobają :) <3 dziękuję za odwiedziny i kom , również obserwuję <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pastele! Ja choć jestem fanką hybryd, to z tej marki nie używałam jeszcze lakierów ;) Ale prezentują się ciekawie, może kiedyś się skuszę :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wiosenne pastelowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam, ale kolorki bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia