Rękawiczki dotykowe do telefonu | IziGSM

środa, 4 kwietnia 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświecić rękawiczkom dotykowym z firmy IziGSM. Rękawiczki nabyłam jakiś czas temu i okazały się dla mnie strzałem w 10 - dlaczego? Powiem szczerze, że nie przepadam za rękawiczkami tym bardziej tymi, w których nie mogę się obsługiwać telefonem komórkowym. Bywały chłodne dni - a ciągle ściąganie i zakładanie rękawiczek było pracą syzyfową. Postanowiłam zaopatrzyć się w rękawiczki dotykowe, ba na dodatek ocieplane!


Na stronie IziGSM znajdziemy wiele rodzajów rękawiczek dotykowych dedykowanych różnym modelom telefonów. Ja osobiście wybrałam rękawiczki dla modelu Iphone 6s. Fasonów rękawiczek było kilkanaście - zdecydowałam się na ciemno szaro z koronką przy nadgarstku klik do rękawiczek
Rękawiczki posiadają specjalne włókna przewodzące umieszczone w opuszkach palców, które umożliwiają bezproblemową obsługę wszelkiego rodzaju ekranów dotykowych. Wiadomo, czasem zdarzały się jednorazowe sytuację, że musiałam kliknąć dwa razy, aby dotyk zadziałał, ale uważam, że te rękawiczki są warte swojej ceny. Rękawiczki są dobrze wykonane, ocieplane w środku materiałem, który ja nazywam kizi mizi :) Rękawiczki idealnie pasowały na moją dłoń, nie były ani za małe ani za duże. 
Ten fason rękawiczek jest dostępny również w kolorze czarnym.







A wy używaliście takie rękawiczki, czy raczej nie korzystacie z telefonu w mroźne dni na dworze? Dla mnie te rękawiczki są genialne pod względem funkcjonalności! Eleganckie i spełniają swoje zastosowanie w 100%.

13 komentarzy:

  1. Ale bajer :D zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już trochę po sezonie, zresztą co roku myślą o takich rękawiczkach, a i tak zostaję ze swoimi starymi, przetartymi... Te są jednak bardzo ładne - do wzięcia pod uwagę na następny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe ;) kiedyś czytałem, ze w Japonii wykorzystują parówkę w zimę, zeby nie ściągać rękawiczek. Ile w tym prawdy nie sprawdzałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam kiedyś cos podobnego i u mnie to nie zdalo egzaminu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają bardzo ładnie :) Sama pomyślę o ich zamówieniu, na przyszły sezon zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sa takie rękawiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko użyteczne, ale i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow this is so cool and look nice.Have a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktyczne rozwiązanie, super wpis

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiedziałam ze takie coś można kupić.,

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny i bardzo wartościowy wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia