Balsam i peeling do ciała | COSMEPICK

środa, 11 kwietnia 2018

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić produktom firmy Cosmepick odżywczemu balsamowi do ciała o tropikalnym zapachu dragon fruit, oraz ujędrniającemu peelingowi do ciała z kawą. Z tą marką mam pierwszy raz do czynienia. Przyznam, że słyszałam o tej firmie co nie co, ale nigdy nie miałam żadnego z ich produktów do pielęgnacji  - i to był błąd!


Odżywczy balsam do ciała o tropikalnym zapachu dragon fruit - to strzał w dziesiątkę! Balsam pięknie pachnie - jeżeli lubicie słodkie zapachy, ale nie duszące to ten zapach będzie idealny. Balsam jest o lekkiej, kremowej konsystencji. Dostarcza skórze niezbędnych składników odżywczych, takich jak hydro-nawilżający AQUAXYL i kompleks witamin A, E F, i rozpieszcza ją dzięki zawartości szlachetnego kwiatowego nektaru. Po balsamie, skóra jest nawilżona i gładka. Ja osobiście tego balsamu używam do rąk i sprawdza się równie idealnie. Produkt zostawia delikatną powłoczkę na skórze, a piękny zapach ulatnia się w powietrzu.
Cena produktu: 14,00zł



Ujędrniający peeling do ciała z kawą o właściwościach złuszczających i wygładzających, zawiera naturalne kryształki cukru, które usuwając martwe komórki naskórka idealnie wygładzają powierzchnię skóry i niwelują wszelkie niedoskonałości. Peeling regulując mikrokrążenie, ujędrnia i odmładza skórę, a energetyzujący zapach kawy poprawia nastrój na cały dzień. Scrub do ciała jest raczej średnioziarnisty. Po nałożeniu na ciało i wmasowaniu, peeling zostawia białą warstwę. Po spłukaniu peelingu - skóra jest jędrna, gładka i pachnąca. W łazience unosi się zapach świeżej kawy. Bardzo polubiłam się z tym peelingiem, przyznam, że niestety mam go już na samym dnie.. Po peelingu czuć, że skóra jest nawilżona dzięki olejom naturalnym, które są w składzie produktu.
Cena: 16,00zł



Jestem bardzo zadowolona z tych produktów - peeling do ciała mnie urzekł swoimi właściwościami - a rodzajów i zapachów tych peelingów jest wiele! Produkty warte swoje uwagi! A wy kochane znacie tą firmę? Jakie produkty używaliście?

12 komentarzy:

  1. Ja również nie słyszałam o tym wcześniej, ale skoro ty napisałaś, że żałujesz że nie słyszałaś o tej firmie wcześniej, może musiałabym gdzieś sobie taki produkt znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmm uwielbiam kawowe kosmetyki! Nie słyszałam o tej firmie, ale Twój post zachęca do zapoznania się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki o zapachu smoczego owocu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzialam tą marke w hebe i zastanawialam się nad tym peelingiem 😉 jezeli jest taki świetny, po Twojej rekomendacji chętnie po niego sięgnę jak skończę obecny

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, peeling mogłabym wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawilas mnie tymi produktami ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuje :) Zwlaszcze ze po zimie skórze przyda się małe SPA :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro ten balsam Ci się sprawdza też do rąk to chyba jest to jeden z tych treściwszych? :)
    Właśnie takiego szukam bo moja skóra po zimie woła o nawilżenie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten peeling wygląda interesująco.
    Ale przede wszystkim - piękne te zdjęcia! Zwykle nie zaglądam do recenzji kosmetyków, a to główne zdjęcie mnie przyciągnęło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kawę ! :D I jej zapach o poranku, więc czemu nie przenieść tego do pielęgnacji .
    Jestem zachwycona i z pewnością zakupię peeling.
    Buziaki .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia