Nature Story - linia kosmetyków pielęgnacyjnych | by Tołpa

wtorek, 24 kwietnia 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić nowej linii kosmetyków pielęgnacyjnych "by Tołpa", która powstała we współpracy z siecią sklepów Lidl. Linia składa się z 3 kosmetyków do oczyszczania 
( peeling, żel i woda micelarna) i 4 do pielęgnacji ( krem z antyoksydantami, krem przeciw pierwszym zmarszczkom, krem matujący, krem-maska na noc). Wszystkie te kosmetyki zawierają roślinne składniki aktywne.


Orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym do mycia twarzy o zapachu miętowej limonki. 
  • niewielka ilość produktu, wystarczy na umycie całej twarzy
  • piękny cytrynowo-miętowy zapach 
  • średnioziarnisty peeling
  • żel idealnie orzeźwia i dodatkowo relaksuje zmęczoną twarz
  • skóra po produkcie jest gładka i jędrna
Przyznam szczerze, że nie zawsze lubiłam robić peelingi twarzy - a ten produkt mnie mile zaskoczył. Peeling szybko się robi, wystarczy niewielka ilość, aby oczyścić twarz. Dużym plusem jest to, że po zmyciu wodą nie ma efektu ściągnięcia skóry - co często miałam. Dodatkowo piękny zapach, który orzeźwia i dodaje energii.



Nawilżający żel do mycia twarzy i oczu
  • niewielka ilość produktu, wystarczy na umycie całej twarzy
  • żel lekko się pieni
  • zapach delikatny
  • produkt dobrze oczyszcza twarz
  • produkt nie uczula, ani nie szczypie w oczy



Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczy
  • niewielka ilość produktu, wystarczy na demakijaż całej twarzy
  • produkt nie uczula, nie szczypie w oczy
  • delikatny zapach produktu
  • woda dobrze zmywa makijaż
Jestem wielką fanką wód micelarnych, dlatego i ten produkt jest moim ulubionym!


Krem- maska do nocnej regeneracji
  • piękny zapach
  • krem mega nawilża
  • twarz jest gładka, nawilżona i zrelaksowana
Ten produkt użyłam jako pierwszy z całej tej linii i od razu się zakochałam! Uwielbiam kremy, które bardzo nawilżają nasza buzie i ten produkt taki jest! Jeden z najlepszych produktów z tej linii.




Ekspresowy krem przeciw pierwszym zmarszczkom
  • lekka konsystencja
  • ładny, delikatny zapach
  • krem wygładza
  • nawilża twarz
  • szybko się wchłania





Lekki krem z pudrem matującym miętowa limonka
  • krem pachnie limonką
  • konsystencja żelowa
  • szybko się wchłania
  • orzeźwia 
  • matuję cerę
  • nie wysusza
  • nawilża




Nawilżający krem z antyoksydantami biały ryż
  • delikatny, słodki zapach
  • lekka konsystencja
  • nawilża
  • zostawia lekką "otoczkę" nawilżającą
  • nie wyszusza
  • skóra jest gładka




Cała ta linia kosmetyków jest dla mnie miłym zaskoczeniem! Znalazły się tutaj wszystkie kosmetyki niezbędne do oczyszczania i pielęgnacji twarzy. Kosmetyki zawierają roślinne składniki aktywne, które jeszcze lepiej definiują nazwę Nature Story. Jest to naturalna opowieść o kosmetykach idealnych! Mam w tej linii kilka produktów, które są najlepszymi kosmetykami ostatniego czasu. Które produkty znalazły się w waszej kosmetyczce? Ja zakochałam się w kremie-masce do buzi, peelingu, wodzie micelarnej - jak dla mnie wszystkie te kosmetyki są warte uwagi.
Czy wy mieliście przyjemność i okazji zakupić produkty z tej linii w Lidlu?

13 komentarzy:

  1. Oj już czuję, że ten peeling będzie moim ulubieńcem ! :) Kocham, gdy kosmetyki pięknie pachną, szczególnie jeśli są to zapachy energetyzujące i świeże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kosmetyki ;) Sama chętnie bym przetestowała kilka tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam już te produkty, strasznie podoba mi się ich design. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te produkty i muszę przyznać, że jestem bardzo ich ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę serię znam tylko z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że Lidl ma tyle kosmetyków w ofercie. Dawno tam nie byłam:) Ciekawa jestem, jak sprawdzą Ci się te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam ich produktów a prezentują się przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również otrzymałam tą serię kosmetyków Nature Story by Tołpa i najbardziej jestem zadowolona z kremu świeża figa, biały ryż oraz z wody micelarnej >3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa zapachów tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki z tołpy, ale jeszcze o tej serii nie słyszałam,jak tylko wpadnie mi w oko to na pewno coś zakupię bo ta firma ma moje uznanie.
    Dodaję bloga do obserwowanych, liczę na rewanż.

    https://recenzentka-doskonala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jeśli miałabym wybierać... to i tak przetestowałabym wszystkie :D Muszę je dorwać, bo zapowiadają się bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe, chętnie któryś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia