Produkty zapobiegające wypadaniu włosów | DERMEDIC

czwartek, 19 kwietnia 2018

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić produktom do włosów z firmy Dermedic, które testowałam przez 2 miesiące. Testowałam 3 rodzaje kosmetyków - serum kuracja stymulująca wzrost i odrost włosów, szampon wzmacniający i hamujący wypadanie włosów, oraz szampon kurację stymulującą wzrost włosów. Z racji tego, że moje włosy jakiś czas temu przechodziły stylizację włosów - zaczęłam o nie dbać jeszcze bardziej. Niestety zawsze miałam problem z wypadaniem włosów, dodatkowo nie widziałam, aby pojawiały się zbytnio nowe baby hair. Włosy z głowy po rozczesywaniu, mogłam wyciągać garściami. Dlatego nie myślałabym zbyt długo, aby zaopatrzyć się w zestaw kosmetyków, które mogą mi pomóc :)



Ten szampon stosowałam przez ponad 2 miesiące, według opakowania mógł starczyć do 3 miesięcy.  Jestem posiadaczką raczej dłuższych włosów, więc zapewno dlatego szampon skonczył się szybciej niż miał się skończyć. Jeżeli chodzi o produkt - zapach był ładny, raczej powiedziałabym dosyć naturalny, bez wyczuwalnych "ulepszaczy" zapachowych. Włosy po szamponie były gładkie, pachnące i łatwo się rozczesywało po nich włosy. Jeżeli chodzi o efekty - tu jest jeszcze milsze zaskoczenie!! Oczywiście na mojej głowie pojawiły się liczne baby hair, małe włoski odstają mi z każdej strony głowy, co najważniejsze to widać! Jestem bardzo zadowolona, że po 2 miesięcznej kuracji widać już takie efekty :)
Klik do produktu: klik!

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z komórek macierzystych jabłoni, Ekstrakt z bazylii królewskiej, Kofeina, Zincidone, D-Panthenol, Witaminy E i C, Gliceryna
  • Stymuluje mikrokrążenie skóry głowy i intensywnie odżywienie komórek mieszków włosowych
  • Aktywizuje i wzmacnia komórki mieszka włosowego
  • Wpływa na wydłużenie fazy anagenowej cyklu życia włosa
  • Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
  • Pobudza wzrost nowych, silnych łodyg włosowych. Zwiększa ich objętość i grubość




W tym samym czasie kiedy stosowałam szampon stymulujący wzrost włosów - używałam po każdym myciu serum kurację stymulujący wzrost i odrost włosów. Kiedy miałam już suche lub lekko wilgotne włosy, wylewałam na czubku głowy - miejscowo nie wielką ilość produktu. Wylewałam produkt na czubek głowy, lekko po bokach i później wcierałam produkt.  Po stosowaniu produktu zauważyłam baby hair na głowie :) Wydaje mi się, że dużą zasługą było to, że używałam tego zestawu razem szampon i serum jednocześnie. Jestem bardzo zadowolona z efektów jakie otrzymałam. Zauważyłam po tych ok 3 miesiącach, że moje włosy rosną! Nie są to tylko baby hair ale widzę, że rosną po długości - no i najważniejsze -  nie wypadają, aż w takiej ilości jakiej wypadały wcześniej :)
Klik do produktu: klik!

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Kofeina, Sok z brzozy, D-Panthenol, Gliceryna
  • Intensywnie odżywia komórki mieszków włosowych, wydłużając anagenową fazę cyklu życia włosa.
  • Chroni i regeneruje komórki mieszka włosowego oraz poprawia ich witalność
  • Stymuluje mikrokrążenie w skórze głowy, przez co wpływa na dotlenienie macierzy włosa,
  • Pobudza wzrost nowych, prawidłowo zbudowanych łodyg włosowych
  • Zagęszcza włosy oraz widocznie ogranicza ich wypadanie
  • Hamuje produkcję dihydrotestosteronu (DHT) – hormonu odpowiedzialnego za skracanie się fazy wzrostu włosów, miniaturyzację mieszków włosowych







Szampon wzmacniający hamujący wypadanie włosów, ma za zadanie potrójnie zadbań o kondycje naszych włosów, razem ze swoimi poprzednikami.  Włosy po szamponie są gęste i mają nadana objętość. Jak dla mnie ten szampon jest uzupełnieniem tego całego zestawu. Jestem bardzo zadowolona z kondycji swoich włosów, po stosowaniu tych trzech produktów :)
Klik do produktu: klik

Składniki aktywne: Kompleks PilotantumTM, ProcapilTM, Ekstrakt z ziaren fasoli guar, Zincidone, D-Panthenol, Witaminy E, C i PP, Lactilglutammato, Gliceryna
  • Poprawia ukrwienie mieszka włosowego i kondycję jego komórek budulcowych
  • Pobudza aktywność biologiczną cebulki, odżywia ją i wzmacnia
  • Wydłuża cykl życia włosa
  • Ogranicza nadmierne wypadanie włosów
  • Zwiększa objętość i gęstość włosów
  • Polecany do codziennego, całorocznego stosowania

15 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że mają taką serię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie - na papierze wygląda, że działa. Ciekawe jak zareagują na niego moje wypadające włosy...

      Usuń
  2. bardzo ciekawy produkt :))

    recenzjebynikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Dermedic, ale miałam lepsze produkty do włosów niż to.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa czy sama byłabym z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy z moimi by sobie poradził :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam i tej serii, Twój post zdecydowanie do niech zachęca 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam nigdy tej firmy ;) Bardzo ciekawe produkty :)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ta wcierke:). Wciaz sie zastanawiam czy dziala :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię Dermedic. Produktów do włosów nie używałam, ale te do pielęgnacji twarzy sprawdzają się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem właśnie w trakcie testowania tej kuracji...mam nadzieję ze sprawdzi się tak jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodobały mi się zdjęcia na Twoim blogu :) Taka kuracja przydałaby się też moim włosom, bo niestety męczę je prostownicą niemiłosiernie :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tą markę , zawsze dobrze się u mnie sprawdza, jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z linią do włosów , ale z pewnością po Twojej recenzji zakupię i zobaczę jak się u mnie sprawdzi. Wypadające włosy to zmora większości kobiet:*
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki tej marki :) Są dla mnie zawsze bardzo dobre ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia