Duet szampon i odżywka | RICH PURE ARGAN COLOUR PROTECT.

wtorek, 24 lipca 2018

Ostatnio skończyłam nową dla mnie serię szamponu i odżywki Rich Pure Argan Colour Protect. Jest to juz moja druga seria marki tych szamponów i odżywek. Wcześniej miałam serię do włosów blond o zapachu winogrona. Markę tych produktów możecie znaleźć w drogerii Hebe. Obecnie testowałam serię do włosów farbowanych z olejkiem arganowym.



Szampon do włosów farbowanych zawiera olej arganowy zapobiegający puszeniu się włosów, zmiękcza je i ułatwia stylizację.  Szampon jak i odżywka bardzo ładnie pachnie. Produkty są wydajne przez co szampon starczył mi na kilka miesięcy. Włosy po szamponie są odżywione, wzmocnione i maja nadaną objętość już od nasady włosów. Produkty te zawierają wyciąg z pszenicy, soi, kukurydzy, które wzmacniają strukturę włosów. Włosy się łatwo rozczesują, są gładkie w dotyku i nawilżone. Ta seria jest idealna dla posiadaczek włosów rozjaśnionych, farbowanych, które są przesuszone i potrzebują nawilżenia i blasku. Ja jestem bardzo zadowolona z tego duetu.



Bardzo lubię duety tej marki - nie tylko tą serię, ale również jego poprzedników. Produkty te zawierają  filtry chroniące przed promieniowaniem UV i wypłukaniem się koloru. Nie zawierają silikonów, siarczanów i parabenów. Pojemność szamponu to 250ml, a odżywki 200ml. Szampon dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość, aby napienić całą głowę. Konsystencja produktów kremowa, lekka.



6 komentarzy:

  1. Pierwsze widzę te kosmetyki, odżywkę chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie widziałam tych kosmetyków, wyglądają całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ich i cieszę się, że mogłam o nich przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mają eleganckie opakowania - przyciągają wzrok:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie korzystam z produktów do włosów farbowanych, ale chętnie zainteresowałabym się innymi seriami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nawet o nich nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia