Hipoalergiczny krem i żel pod prysznic Coslys | MATIQUE

sobota, 14 lipca 2018

Od ostatniego czasu testuje nowe hipoalergiczne krem i żel pod prysznic marki Coslys, które można znaleźć na stronie Matique.pl. W moje ręce trafiły tym razem kremy pod prysznic z mleczkiem migdałowym bez siarczanów, oraz z organiczną malwą. Nie są to moje pierwsze żele pod prysznic z tej marki, więc tym bardziej chętnie po nie sięgnęłam. 


Żel  jak i krem pod prysznic są idealnymi produktami dla osób wrażliwych jak i skłonnych do podrażnień skóry. Produkty nie zawierają siarczanów, ani mydła dzięki czemu zapewniają nam naturalne i delikatne oczyszczenie skóry. Produkty są bardzo wydajne - wystarczy nie wielka ilość, aby pokryć nasze ciało. Żel jak i krem zostawiają lekka białą otoczkę w formie "balsamu". Zapach produktów jest różne - oba są delikatne, nie intensywne ani nie uciążliwe. Nazwałabym to raczej naturalnym zapachem. Ciało po produktach jest miękkie, oczyszczone, nawilżone.
Produkty są w prostych, estetycznych matowych opakowaniach.
Ja osobiście bardzo lubię żele/ kremy pod prysznic marki Coslys! Jest wiele różnorodnych zapachów i rodzajów produktów do kąpieli tej marki - ja polecam! :)
Pojemność żelu 380ml/ 21,95zł
Pojemność kremu 380ml/ 23,95zł


Skład
aqua(water), sodium cocoyl glutamate, cocamidopropyl betaine, decyl glucoside, sodium chloride, malva sylvestris(mallow)flower/leaf/stemextract*, spiraea ulmaria flower water*, acacia senegalgum, aloe barbadensis leaf juice powder*, glycerin, parfum(fragrance), xanthan gum, sodium benzoate, levulinic acid, sodium levulinate, sodium dehydroacetate, citric acid.
*z rolnictwa ekologicznego
97,5% składników jest pochodzenia naturalnego
10,5% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego




Skład
aqua(water), sodium cocoyl glutamate, cocamidopropyl betaine, bentonite, decyl glucoside, spiraeaulmaria flower water*, sodium chloride, prunus amygdalusdulcis (sweetalmond) oil*, helianthus annuus (sunflower) seed oil*, glycerin, xanthan gum, prunus amygdalusdulcis (sweetalmond) fruit extract*, aloe barbadensis leaf juice powder*, parfum (fragrance), citric acid, sodium benzoate, levulinic acid, sodium levulinate, potassium hydroxide, potassium sorbate.
*z rolnictwa ekologicznego
98% składników jest pochodzenia naturalnego
10% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego



4 komentarze:

  1. Kompletnie nie znam tych kosmetyków, pierwsze widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę że cos dla mnie :D ostatnio moja skóra w ogóle nie chce współpracować :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne opakowania, przyciągają wzrok! Też wcześniej ich nie znałam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tę markę jedynie z produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia