Naturalne kosmetyki Naturally with Love | OLIVIA PLUM

środa, 4 lipca 2018

Ostatnio w moje ręce trafiła naturalna i piękna paczka marki OliviaPlum klik! Otwierając tylko pudełko od firmy już można było wyczuć zapach "natury". Miałam okazje przetestować dwa naturalne mydła, mini mydło w płynie, oraz niezastąpiony olejek arganowy. Bardzo podoba mi się design tych produktów minimalizm, który mnie w 100% urzekł.


Wszystkie mydła Olivia Plum są ręcznie robione, tzw.  “metodą na zimno”, w małych i świeżych partiach,  na bazie oliwy z oliwek extra virgin.  Na stronie mamy do wyboru 9 różnych naturalnych mydeł. osiadam mydło z olejem arganowym i jedwabiem, oraz mydło klasyczne z oliwą z oliwek extra virgin. Na stronie zaciekawiło mnie również mydło z węglem aktywnym.
Mydła bardzo ładnie pachną, jednak nie jest to mocny, intensywny zapach. Mydła idealnie nadają się do skóry wrażliwej, ponieważ mydła nie uczulają, ani nie powodują podrażnień. Skóra po zastosowaniu mydła jest miękka, gładka i nawilżona





Bardzo fajny pomysł mini produktów, a w tym mini mydła w płynie. Moja wersja to mydło z lilią i jaśminem. Jest to produkt na bazie olejów roślinnych, które dobrze oczyszczają, a za razem nawilżają naszą skórę. Pojemność idealna na podróż, lub do torebki. To jest moje pierwsze naturalne mydło w płynie - jestem zachwycona! W 100% naturalne składniki.



Olejek arganowy nie jest moim pierwszym opakowaniem w życiu. Jestem zwolenniczką olejków arganowych, ponieważ mają zastosowanie wręcz na wszystko - idealnie nawilża,działa odżywczo, przeciwzapalnie i łagodząco. Ja olejek używam praktycznie do wszystkiego - m.in jako serum do twarzy, ciała, do paznokci, na popękane usta, na włosy. Jest idealny do wszystkiego i na wszystko! Bardzo lubię tego typu opakowania olejków z pipetką do nakładania.
Klik do olejków



6 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Bardzo chciałbym wypróbować kosmetyki robione ręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz przepiękne zdjęcia. Też gustuje w pielęgnacji naturalnej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie prezentuja sie te kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kosmetyki, jednak czasem cena jest tak zaporowa, że muszę szukać czegoś...innego;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia