Kosmetyki bułgarskie na bazie róży | KOSMETYKI Z DOLINY RÓŻ

środa, 1 sierpnia 2018

Ostatnio miałam możliwość testować kosmetyki firmy Kosmetyki z doliny róż  .W pięknie pachnącej paczce znalazła się woda różana z róż damasceńskiej, masło do ciała, oraz głęboko nawilżający krem na dzień z bio woda różaną. Przez zapakowane pudełko można już było wyczuć intensywny zapach róż. Zapach jest naprawdę intensywny i słodki, więc jest idealny dla osób, które lubią zapach róż i w dodatku zapachy intensywne.






Naturalna woda różana z róż damasceńskiej posiada niesamowicie słodki i różany zapach, który odbudowuje równowagę oraz poprawia wydajność organizmu. Delikatne oczyszcza nasza skórę jak i odświeża. Woda jest idealna do każdego typu skóry. Ma działanie przeciwzapalne, antyalergiczne i silne właściwości antyseptyczne, łagodzi podrażnienia przy wysypkach i alergiach. Zachowuje równowagę  pH oraz stymuluje procesy regeneracyjne. Zaleca się nakładanie produktu na skórę kilka razy w ciągu dnia. Woda ma również zastosowanie jako środek spożywczy ze względu na zawartość prawie wszystkich minerałów i witamin.  Woda jest dla mnie idealna tym bardziej w takie upalne dni jak są dzisiaj, można ja nosić w torebce w takim pojemniku lub dobrym sposobem będzie przelanie jej również do atomizera. 
Pojemność to 250ml 
Cena: 20,00zł





Masło do ciała dzięki różanemu eliksirowi, który jest bogaty w mikroelementy przywraca blask i elastyczność skóry. Masło odbudowuje komórki i zapewnia natychmiastowe nawilżenie. Masło szybko się wchłania, pozostawia lekkie nawilżenie na skórze. Produkt zostawiała długotrwały intensywny zapach na skórze. Produkt ma lekką i wydajną konsystencję.
Pojemność: 200ml
Cena: 25.00zł



Głęboko nawilżający krem na dzień z bio wodą różaną dla cery suchej i normalnej długotrwale nawilża, koi podrażnienia i głęboko odżywia. Przyśpiesza procesy regeneracji, zachowuje świeżość i zdrowy wygląd skóry. Krem ma lekką konsystencje, dobrze się wchłania zostawiając skórę nawilżoną. Zapach róży jest wyczuwalny, ale nie jest aż tak bardzo intensywny jak jak produkty omawiane wcześniej
Pojemność:50ml
Cena: 35,00zł





Jestem osobiście zadowolona z produktów, które miałam możliwość testować. Najbardziej polubiłam wodę różaną, a mojej babci spodobało się masło różane do ciała. Znacie tą firmę kosmetyczną? Macie jakieś kosmetyki różane?

16 komentarzy:

  1. Jadę za miesiąc do Bułarii to może też uda mi się coś fajnego znaleźć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znana mi marka nie spotkałam się z nią w Bułgarii ale kocham wszystko co różane ❤️ musi pięknie pachnieć! obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie nie lubię zapachu róży w kosmetykach...ale opakowania piękne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, nie znam ich jeszcze, może będę miała okazję przetestować

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania wyglądają pięknie 😍
    Ciekawe produkty- firmy nie znam. Bardzo lubię wodę różaną....

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko zobaczyłam zdjęcia - w głowie zapach róż.
    Nie znam tych kosmetyków.
    Jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę te kosmetyki. Masełko chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie produktów wyglada obłędnie :) mimo iż nie przepadam za różą w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW muszę je wypróbować. Uwielbiam kosmetyki które zawierają w sobie olejek różany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie nie przepadam za różanymi kosmetykami, ale to już kwestia gustu. Moim ostatnim odkryciem są nawilżające kosmetyki Polny Warkocz, na które idealnie reaguje moja skóra ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, nie znałam tej marki. Muszę wypróbować wodę różaną. :) Lubię naturalne produkty, kupuję kosmetyki organiczne w sklepie online. Mają świetną ofertę i przede wszystkim świetnie działają na cerę. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już kiedyś widzałam te kosmetyki w sklepie i właśnie się nad nimi zastanawiałam. Strasznie lubię kosmetyki różane, lubię ich zapach i woda różana wraz z olejkiem mają dla mnie właściwości zbawienne. Chetnie kupię i również przetestuje te produkty, na chwile obecną korzystam z różanych kosmetyków z bulfresha z Bułgarii i therose.pl również godne polecenia, bezpośrednio z bułgarii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kosmetyki o kwiatowym zapachu, a jeśli są różane to już wgl. Z tej linii produktów używałam niestety tylko wody różanej. Kupiłam ją do porodu - bo polecali mieć coś nawilżającego i odświeżającego ze sobą. Jej jedynym minusem było to, że nie wlewają jej w opakowanie z atomizerem - sama sobie przelałam do takiego. Ale ogólnie bardzo fajny produkt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia