Zmysłowo pachnący duet | LE PETIT MARSEILLAIS

sobota, 5 maja 2018

Zmysłowo pachnący duet - tak brzmi nowa kampania ambasadorska marki Le Petit Marseillais, która ruszyła w tamtym miesiącu. Tym razem marka przygotowała kampanie, gdzie mamy możliwość przetestować dwa nowe żele pod prysznic dla niej śródziemnomorski granat, dla niego czerwona pomarańcza i szafran. Żele są o pojemności 400ml i raczej w standardowych opakowaniach jak inne serie tej firmy. Opakowania są wygodne, kształt i design raczej od razu kojarzą mi się właśnie z tą firmą. Żele jak dla mnie na sklepowych półkach rzucają się od razu w oczy!






Wersja dla niego - czerwona pomarańcza i szafran, jest to produkt 3w1 do twarzy, włosów i ciała. Przyznam się bez bicia, że ta wersja zapachowa była najlepsza.. ciężko mi w słowach określić zapach tego żelu. Mój mąż również był bardzo zadowolony - żel bardzo orzeźwiający, świeży i dodający mega energii! Zapach intensywny, długo utrzymuję się na skórze. Konsystencja lekka, lekko się pieni. Skóra po umyciu jest nawilżona, lekka i miękka. To jest chyba hit!

 

Wersja dla niej - śródziemnomorski granat. Żel ma piękny, delikatny zapach - za pierwszym razem raczej delikatna nuta zapachowa, jednak po nałożeniu produktu na ciało zapach staje się nieco intensywniejszy. Nie jest jednak bardzo wyrazisty i intensywny jak żel w wersji dla niego. Jest to raczej żel o ładnym, raczej delikatnym zapachu. Bardzo ładny zapach, który od razu skojarzył mi się z nadchodzącymi wakacjami.. Skóra po żelu jest delikatna, miękka i nawilżona. Zapach utrzymuje się na długo na skórze.
 







Obie te wersje zapachowe sprawdzają się u nas świetnie. Żele nie wysuszają skóry - co jest dla mnie najważniejsze! Nuty zapachowe dla niej i dla niego idealnie ze sobą współgrają tworząc zmysłowo pachnący duet. Są to idealnie świeże, orzeźwiające zapachy na nadchodzące lato. Dużo radości sprawił mi fakt, że mój mąż miał możliwość przetestować coś "wyłącznie" dla niego:)

11 komentarzy:

  1. uwielbiam te żele i ich nuty zapachowe, więc podejrzewam, że i ta przypadnie mi do gustu. ;) chociaż akurat na lato wybieram coś ciut mniej pachnącego, a bardziej orzeźwiającego. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też o nich dziś pisałam. Przepięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszą mieć cudowne zapachy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie sprawiłabym sobie i swojemu ukochanemu taki żelowy duet! :) Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wzięłam udział w kampanii. U mnie i męża świetnie się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widziałam nie jeden post na temat tych żeli, wszystkim się podoba, więc chyba się skuszę :) chociaż zauważyłam, że wiele osób bardziej jednak chwali męski zapach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wersja dla kobiet bardziej mnie ciekawi. Jak skończą sie moje zapasy to chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka ich żeli i jestem zadowolona z nich :) Pięknie pachną a skóra jest oczyszczona, i przy tym nawilżona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój zapach, uwielbiam takie cytrusowe zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia