Mechanizm zegarka - spinki do mankietów | RIWIA.PL

piątek, 11 maja 2018

Spinki są nieodłącznym elementem garderoby mężczyzn, którzy lubują się w  koszulach z mankietem na spinki. Mój mąż ma jedną koszulę zapinaną na spinki i przyznam się, że spinki ma tylko jedne ślubne. Od jakiegoś czasu pilnie poszukiwał czegoś nowego i nietuzinkowego w swojej garderobie. Na stronie Riwia znajdziemy przeróżne spinki męskie klik!, oraz spinki damskie klik!. Można znaleźć tam różne motywy, kolory, materiały wykonania spinek. Osobiście najbardziej zadowolony był mój mąż, ponieważ ja nie posiadam żadnej koszuli, gdzie mogłabym wykorzystać spinki.


Jednomyślnie z moim mężem zdecydowaliśmy się na spinki szklane z motywem mechanizmu zegarka. Motyw jak dla mnie jest bardzo dobrze wykonany - z bliska można zauważyć, że ten motyw jest tylko obrazem, jednak z daleka, spinki wyglądają naprawdę efektownie.  Spinki do mankietów są dobrze wykonane. W skład zestawu wchodzi również pudełeczko na spinki. 











Na stronie jest bardzo duży wybór spinek dobrej jakości, duży wybór motywów jak i kolorów. Myślę, że jeszcze nie raz zajrzę na tą stronę w poszukiwaniu spinek idealnych dla mojego męża. A wy kochane macie koszule ze spinkami do mankietów, czy raczej wolicie klasyczne koszule?



9 komentarzy:

  1. Bardzo eleganckie te spinki - świetnie pasują!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo ładnie! Aż żałuję, że mój tato niezbyt często chodzi w koszulach, bo takie spinki byłyby idealnym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow cudowne, bardzo oryginalne!

    OdpowiedzUsuń

  4. Hej! całkiem spoko są te spinki do mankietów naprawdę jest mega, ale coś w stylu don't worry be happie... nie nie i jeszcze raz nie! Spinki muszą być elegancje i dodawać facetowi szyku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę zbyt udziwnione jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, jak pięknie wykonane spinki do mankietów. Rzadko chodze w garniturze, uważam jednak, że spinki każdy elegancki mężczyzna powinien mieć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto czasem spróbować czegoś nowego i pójść za dobrą radą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia