Etui na telefon i na tablet | ETUO.PL

wtorek, 1 maja 2018

Dzisiejszy post będzie o moich nowych etui na telefon i na tablet ze strony Etuo.pl Chyba jeszcze nigdy nie cieszyłam się z wyboru etui jak tutaj! Najbardziej nie mogłam się doczekać efektów mojego etui na tableta, który był pełną personalizacją, jeżeli chodzi o zdjęcie mojej kotki Abi. Tuptałam w miejscu gdy dowiedziałam się, że paczka jest w drodze! Przesyłka przyszła ekspresowo - na drugi dzień przesyłka była już u mnie. Zamówienie było pięknie zapakowane w celofan i obwiązane wstążeczką! Takie drobnostki naprawdę cieszą.


Z tego etui jestem najbardziej zadowolona, ba! lepszego efektu się nie spodziewałam! Na stronie znajduje się kreator, gdzie możemy dodać zdjęcie wybrane przez nas i zobaczyć jak by to wyglądało na tablecie - można dodać różne efekty do wyglądu naszego etui. Przyznam szczerze, że na początku obawiałam się troszkę jak to będzie wyglądać  w rzeczywistości - jak dla mnie efekt wyszedł rewelacyjnie! To nic, że etui jest dobrej jakości, sztywny pokrowiec przezroczysty na tablet to materiał jest sztywniejszy. Etui jest bardzo porządnie wykonane, nie ma żadnych defektów - nie mam się do czego przyczepić! Znajomi są zachwyceni tym etui! 
 






Kolejne etui wzięłam z myślą o nadchodzącym lecie! Piękne wyraziste, kolorowe piwonie. Etui jest sylikonowe, dobrze przylega do telefonu, nic nie odstaje. Wycięcia na telefon i na przyciski są idealnie dopasowane do mojego modelu telefonu. To duży plus - spotkałam się już z etui gdzie, niby było dedykowane do mojego telefonu, a wychodziło jak wychodziło, że przyciski były nie zawsze idealnie w tym miejscu gdzie w telefonie. Etui jest wykonane z porządnego mateirału, jest ciut twardsze niż takie zwykłe najtańsze etui, które posiadałam wcześniej. Grafika na telefonie jest dobrej, wysokiej jakości - nie ma tutaj zakłamania wzoru czy kolorów.
Klik do etui:Etui - piwonie



Mój mąż wybrał sobie etui żelowe, które jest elastyczne i idealnie układa się do telefonu. Pokrowiec na etui jest w pełni matowy i pięknego koloru granatowego. Dużym atutem dla mojego męża jest to, że jest wycięcie na logo apple. Etui tak samo jak poprzednie ma idealne wycięcia w tych samych miejscach co telefon. Telefon jest noszony w spodniach, a etui nie posiada na razie żadnych zarysowań czy zniekształceń. Telefon w etui dobrze trzyma się w dłoniach, nie wyślizguje sie. Etui wykonane z dobrej jakości, jak dla nas jest minimalistyczne, ale eleganckie i ma coś w sobie. 
Klik do etui: Etui granatowe
 




Mogę Wam kochani z czystego serca polecić zakupy w tym sklepie!
Na hasło " instaznizka " macie 10 % bezterminowo na asortyment w sklepie www.etuo.pl


27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba to etui. Mi by się też takie przydało, bo czasem się zdarza, że telefon mi upadnie, a takie etui, napewno go uchroni;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To z kotem jest boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, takie z kotem bardzo bym chciała mieć - ale na telefon, bo tabletu nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne jest to kwieciste etui :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To z kotem prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Etiu W kwiaty przepiękne 😍
    Obserwuje 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z powyższymi opiniami! Kwiaty rządzą! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatowe etui totalnie mnie oczarowało :) Jest naprawdę cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to ostatnie, proste, matowe etui, najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Etui na tableta jest mega :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Etui na tablet z pazurem :D bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  12. Zacne te etui! Ja mam z etuo 2 gumy na telefon ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te etui - najbardziej podoba mi się to w kwiaty!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Etui na tablet - bombowe! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne etui, pomysłowe, niestety już mam na smartfon kupione z innej firmy, szkoda. Z kotem bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Te etui wyglądają, jak małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chcę sobie tableta właśnie kupić, tym bardziej że na https://www.oleole.pl/ipad-i-tablety-multimedialne,_Samsung.bhtml widziała, że jest sporo obniżek. Ale nie wiem czy do tableta znajdę takie etui? Bo te na zdjęciach to chyba do telefonów są prawda?

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne etui z tym kotkiem, wyjątkowe takie :) ja mam na przykład etui Macbook Air z motywem krokodylej skóry, a na telefonie mam etui z króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak coś to serwis też zawsze można pomóc;) Będziecie mogli skontaktować z serwis apple gdansk z różnymi problemami. Tu akurat zajmują się każdym sprzętem od Apple.

    OdpowiedzUsuń
  20. Etui z motywem w kwiaty, lub zwierzęcym jest coraz popularniejsze i rzeczywiście są to fajne etui.
    Pozdrawiam Sklep GSM HURT

    OdpowiedzUsuń
  21. Super pomysły, polecę koleżance lubimy takie nowinki./

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia