Mgiełka i żel do ciała Tropical Coconut | INECTO

środa, 9 maja 2018

Idealnym rozpoczęciem coraz cieplejszych dni, nadchodzących wakacji i urlopów są dla mnie świeże i orzeźwiające produkty do pielęgnacji ciała. Uwielbiam produkty intensywne, wyraziste i z nutką wyobraźni, gdzie dzięki nim mogę się przenieść.. Tym razem rozpoczynam przygodę z latem z produktami Inecto z serii Tropical Coconut. Lato zaczęłam pięknymi tropicalnymi zapachami kokosa. Z tej firmy miałam już kosmetyki kokosowe, ale do włosów. Tym razem skusiłam się na żel pod prysznic, oraz mgiełkę do ciała.


Żel jest w ładnej pomarańczowej tubie, ozdobionymi kolorowymi, tropikalnymi owocami. Konsystencja żelu jest raczej średnio gęsta, pieni się w sam raz, wystarczy niewielka ilość żelu, żeby pokryć ciało. Co najważniejsze w tym produkcie - to zapach! O tak.. zapach kokosa w całej łazience i na ciele to to co lubię! Zapach najważniejsze długo się utrzymuje, jest intensywny! Jeżeli kochasz kokosy - to ten żel jest dla Ciebie! Skóra po żelu jest gładka, nawilżona i miękka. Żel można dostać w drogerii Hebe - zachęcam do powąchania i zakupienia produktów z serii Tropical Coconut.



Mgiełka do ciała - to jest chyba ten produkt, którego brakowało na codzień w mojej torebce! Jestem pod wrażeniem, że mgiełka ma tak trwały i intensywny zapach. Kiedyś miałam w swojej kosmetyczce mgiełki, ale to nie były trwałe zapachy. Ten kokos naprawdę wyczuwalny jest przez cały dzień na skórze. Może później dla mnie nie jest wyczuwalny, ale inni czują kokosowy zapach. Skóra po mgiełce jest dodatkowo gładka i nawilżona. Dodatkowo taka mgiełka jest dla mnie idealnym produktem do odświeżenia, oraz zamiennikiem perfum na upalne dni. 




Pokochałam tą serię Tropical Coconut - jeżeli uwielbiasz zapach kokosowy to koniecznie odwiedź drogerię Hebe i sprawdź produkty Inecto!

8 komentarzy:

  1. kocham kokos ! czuję, że to będzie mój produkt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale świetnie się prezentują. No i uwielbiam wszystko co kokosowe ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mgiełka ma takie gorące dni w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet wygląda tak ładnie, orzeźwiająco, świeżo. Szkoda że mam bardzo daleko do hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach kokosu w kosmetykach sprawia, że biorę w ciemno;)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się rozejrzeć za nimi w Hebe :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia