Szampon i kuracja proteinowa | PALMER'S COCONUT OIL

czwartek, 28 grudnia 2017


Witajcie kochane! 

Ostatnio przyszła do mnie pachnące zamówienie od firmy Palmers 
Jako, że jakiś czas temu moje włosy zostały narażone na osłabnięcie przez lekkie farbowanie, postanowiłam o nie zadbać jeszcze bardziej! Marka Palmers ma w swojej ofercie wiele produktów - jednak ja zwróciłam szczególnie uwagę na linię coconut oil przeznaczoną do włosów suchych, słabych, zniszczonych i farbowanych. Od razu wiedziałam, że te produkty są idealne na moje osłabione włosy przez zabiegi fryzjerskie. 

Linia Coconut Oil zawiera szampon odżywczo - nawilżający na bazie olejku kokosowego, odżywkę rewitalizującą na bazie olejku kokosowego oraz kuracje proteinową do włosów z olejkiem kokosowym.




      W moje ręce trafił szampon odżywczo nawilżający oraz kuracja proteinowa. Nie trzeba było nawet otwierać produktu, aby poczuć zapach kokosowy! Zapach jest jednym słowem zabójczy! Piękny, intensywny zapach kokosa - co najważniejsze nie jest duszący. Od razu zaczęłam testować szampon i byłam mile zaskoczona! Włosy po szamponie były puszyste, ale gładkie, lśniące i odżywione. Co za tym idzie zapach.. oh zapach włosów, utrzymywał się jeszcze przez kolejne dni! Nigdy nie miałam tak intensywnego szamponu do włosów. Produkt jest bardzo wystarczalny, wystarczy nie wielka ilość produktu, a szampon dobrze się pieni.




         Drugim produktem była kuracja proteinowa do włosów z olejkiem kokosowym. Została stworzona do włosów takich jak moje, które są po farbowaniu, stylizacji. Kuracja jest na bazie czystego olejku kokosowego, mleka kokosowego, keratyny i witaminy E. Czy muszę mówić jak pięknie pachnie? Oczywiście zapach jest tak samo urzekający jak szamponu.

Sposób użycia:
            Na wilgotne włosy po umyciu szamponem, należy na nieść produkt na włosy - wmasować i zostawić na 10-20 minut. Jeżeli mamy "czepek" możemy wsadzić takie włosy w czepek, aby wszystkie wartości kuracji zostały we włosach. Po 10-20 minutach należy produkt spłukać i cieszyć się pięknymi, zdrowymi włosami. Dla bardziej wytrwałych - można produkt zostawić na noc, a rano spłukać :) Włosy po kuracji są lśniące, gładkie i pięknie pachnące. Dla lepszego efektu stosować nawet 2 razy w tygodniu.





       Linia Cocounut Oil jest dla mnie strzałem w 10! Zapach, zastosowanie, efekty są na duży plus - co najważniejsze nie zawierają siarczanów, parabenów, ftalanów, barwników, SLS-ów, glutenu, oleju mineralnego. Produkt mnie nie uczulił - co również jest miłym zaskoczeniem, ponieważ na wiele szamponów miałam uczulenie! Mogę z czystym sumieniem polecić tą linię każdemu! 

P.s Do szamponu przy kolegował się również mój mąż :)

21 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy szampon by mnie podrażnił, bo mam wrażliwy skalp :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez mam wrażliwy, a tutaj o dziwo żadnego swędzenia ani innych objawów 😊

      Usuń
  2. jakoś nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć cudownie! Chętnie bym go wypróbowała :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. kos,etyki kokosowe są bardzo dobre

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji wypróbować żadnego z tych kosmetyków, ale wyobrażam sobie że na pewno pięęknie pachną :). Buziaki :*

    glamlipstick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta linia kosmetyków jest idealna dla włosów przesuszonych, łamliwych, farbowanych, a włosy są po ich użyciu miękkie, nawilżone i błyszczące. Produkty nie zawierają parabenów i SLS więc mogą je stosować wszyscy bez obawy o podrażnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! 😊 ja nie miałam żadnych podrażnień - a mam skore głowy bardzo wrażliwa :(

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia! Ja uzywalam oleju kokosowego i był super ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten szampon bym spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. KOKOS - Uwielbiam wszystko co pachnie lub smakuje kokosem! :) Od dwóch lat jestem wierna szamponowi Babydream z Rossmanna, chyba jednak się skuszę na Twoją propozycję dla odmiany. A gdzie można zakupić tą linie stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapewne nie skusiłbym się na to gdyby nie zapach kokosu! Uwielbiam go w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma sls? Jej a ja do tej pory nie znalazlam niczego fajnego bez sls, i nie wiedzialam ze Palmers cos takiego ma dobrze wiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako fanka kokosa muszę koniecznie przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kokosowe produkty do pielęgnacji ciała, myślę że zakochałabym się także w tych do pielęgnacji włosów :) Koniecznie muszę się zaopatrzyć w taki zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko co kokosowe to dobre, lubię te kosmetyki, jednak samego kokosa... Nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam zapach kokosowy, muszę kiedyś wypróbować:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia