Olejek arganowy | LABORATORIE ALTHO

sobota, 16 grudnia 2017


        Kochane dzisiaj przychodzę do Was z postem, w którym kilka słów będzie  o produkcie wszechstronnym - organicznym olejku arganowym z firmy Laboratorie Altho klik! 


         Produkt jest w 100% czysty z pierwszego tłoczenia na zimno, nierafinowany.  Produkt jest o pojemności 100ml z małym dziubkiem. Ja osobiście używam olejku arganowego do włosów, na końcówki, które są łamliwe i suche. Regularne stosowanie "skleja" nasze włosy i odżywia. Kolejnym sposobem jest używanie tego produktu jako serum do twarzy, na usta, bądź ciało. Idealnie sprawdza się z popękanymi ustami - kilka dni stosowania i usta są jak "nowe". Moja mama często używała olejek do twarzy jako serum na noc - zapach produktu jest dosyć specyficzny. Dla mnie jest to zapach zboża :)

 
        Z tego co słyszałam, to olejek może być stosowany również przez kobiety w ciąży, które chcą zapobiec powstawaniu rozstępów. Jeżeli mamy większą ilość olejku można robić sobie też olejowanie włosów - ponoć efekty są genialne! Ja jeszcze nie używałam go w ten sposób. Może być również stosowany w problemach skórnych, łuszczycy, bądź problemami z cerą.  


Może być też stosowany do zmiękczania skórek i odżywienia paznokci, polecany m.in. w przypadku ich rozdwajania.


       A wy kochane, używacie olejek w codziennej pielęgnacji? Jak go jeszcze stosowaliście?

4 komentarze:

  1. O, znam olejek arganowy, jest świetny :)

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/amazing-for-curly-hairs-hair-diffuser.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję przy olejowaniu włosów, na noc - bardzo dobrze się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejek arganowy :D Tej marki jeszcze nie używałam, ale chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia