Kosmetyczne pudełko | UCZESANI.PL

poniedziałek, 1 stycznia 2018


Hej kochane!
Jakiś czas temu udało mi się zostać ambasadorką Boxu Kosmetycznego Uczesani.pl
Miałam możliwość przetestować 7 produktów:
  • Szampon Beaver Professional 60 ml do włosów suchych i zniszczonych
  • Odżywka Beaver Professional 40 ml do włosów suchych i zniszczonych
  • Czarną Maskę głęboko oczyszczającą marki G-Synergie
  • Maskę arganową do włosów w czepku Bever Professional Argan Oil
  • Krem wielozadaniowy Derma Plus Bache Di Goji
  • Krem do z linii owies i kolagen marki Instituto Espanol
  • Krem z linii Urea marki Instituto Esapanol

            Bardzo miłym zaskoczeniem była arganowa terapia nawilżająco - odbudowująca z firmy Beaver. W opakowaniu znajdował się czepek nasączony maską arganowa. Czepek nakładamy na wilgotne, wcześniej umyte włosy szamponem. Czepek jest regulowany, dlatego możemy sami wybrać odpowiednią szerokość. Ja niestety na początku miałam z tym problem, bo pasek nie chciał się odkleić. Po nałożeniu czepka należy wmasować produkt we włosy i pozostawić je na 10-25 minut. Po tym czasie spłukujemy odżywkę z włosów. Włosy po tym produkcie są gładkie, pachnące, delikatne i lśniące. Dzięki tej masce łatwo rozczesałam włosy. Zapach utrzymuje się nawet na drugi dzień - pachnie bardzo ładnie, delikatnie.





         Miałam przyjemność przetestować  próbki z firm, których wcześniej nie znałam.
W Boxie znalazł się Balsam do ciała i dłoni z firmy Aloe Vera. Krem bardzo szybko się wchłania, a co najważniejsze odżywia i nawilża nasza skórę.  Krem powoduje, że nasza skóra wygląda zdrowo i jędrnie. Produkt jest idealny dla każdego rodzaju skóry. Krem ładnie, delikatnie pachnie. Skusze się po produkt pełnowymiarowy.



Kolejnym produktem był krem wielozadaniowy Derma Plus Bache di Goji 
Krem do twarzy i ciała z wyciągiem z jagody Goji jest bogaty w składniki antyoksydacyjne i odżywcze, ma właściwości przeciwstarzeniowe, zapewniając elastyczność, ochronę i witalność. Produkt jest doskonały dla podrażnionej i bardzo suchej skóry - czyli jak dla mnie ideał!  Idealnie się wchłonął, a jego zapach urzeka od pierwszego użycia!




          Kolejnym produktem był nawilżający krem do ciała i rąk z owsem z firmy Avena. 
Po stosowaniu kremu ciało jest nawilżone, miękkie i elastyczne. Krem delikatnie pachnie. Idealnie spisze się dla całej rodziny. Uwielbiam takie kremy na zimową porę roku, gdzie ręce są suche i podrażnione. Krem oczywiście jak poprzednicy szybko się wchłania.


           Kolejnym produktem był regenerujący krem z kolagenem i ekstraktem ze ślimaka z Avena. 
Krem jest idealny dla kobiet dojrzałych, jak i tych które zmagają się już z pierwszymi zmarszczkami. Krem wygładza zmarszczki, poprawia koloryt skóry jak i zapewnia jej zdrowy wygląd. Dzięki regularnemu stosowaniu można zauważyć znaczące zmiany na skórze - twarz jest zadbana i zdrowa. 
Produkt dla każdego rodzaju cery. Krem ma delikatny zapach, szybko się wchłania. 



           Kolejną nowością była dla mnie odzywka z firmy Beaver do włosów suchych i zniszczonych.
Intensywnie regeneruje i nawilża i zmiękcza włosy. Stosowanie odżywki ułatwia rozczesywanie i układanie włosów. Po odzywce bardzo łatwo rozczesuje się włosów. Ten produkt jak i szampon idealnie pod pasowały moim włosom. Nie dostałam po nich żadnego uczulenia! Jestem na tak! :)



           Przed ostatnim produktem z Boxu był szampon z firmy Beaver do włosów suchych i zniszczonych, który zawiera Pro-Vitaminę B5. Delikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy. Intensywnie nawilża włosy suche, odbudowuje! Włosy są lśniące, wyglądają zdrowo. Uwielbiam po tym szamponie efekt wygładzenia! 



           Ostatnim produktem była głęboko oczyszczająca czarna maska marki G-Synergie. Nie tylko eliminuje nadmiar sebum i usuwa zaskórniki, ale również oczyszcza pory, usuwa przebarwienia i zmniejsza trądzik. Formuła kosmetyku zawiera aktywny węgiel pozyskiwany z bambusa. Kosmetyk pozostawia zmatowioną, jędrną i gładką cerę. Maska dobrze oczyszcza skórę, uwaga może trochę zaboleć ściąganie maski :)  Maskę należy nałożyć na buzię, którą wcześniej przemyjemy ciepłą wodą. Maskę trzymamy na buzi 10-15 minut. Po tym czasie ściągamy maskę od dołu ku górze. Po masce mam mega oczyszczoną twarz jednak ciut podrażnioną. Następnym razem użyje maski tylko na miejsca gdzie mam pewne niedoskonałości.



            A wy kochane znacie, któryś z tych produktów ? Mam swoich ulubieńców - jak dla mnie warta uwagi jest maska do włosów arganowa z firmy Breaver oraz maska oczyszczająca do twarzy z G- synergie.

5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nawet o tej stronie ale już zaglądam :) gratuluję testów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze w 2018! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kosmetyki ;) Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko udało się zdobyć, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe prosdukty

    https://skucinskafoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia