Balsam kolagenowy do ciała | VENA COSMETICS

piątek, 1 grudnia 2017


Kochane dzisiaj chciałabym Wam przedstawić opinię na temat kosmetyku z firmy Vena Cosmetics
Jest to ultra nawilżający balsam kolagenowy  do ciała klik!
Balsam ten jest przeznaczony do każdego rodzaju skóry, jednak szczególnie przypadnie do gustu osobom, które zmagają się ze skórą suchą i podatną na podrażnienia - tadam! o to ja :)


Balsam nawilża Nasza skórę, przez co nie ma uczucia ściągnięcia ani przesuszenia skóry. Produkt zostawia nawilżenie na skórze, przez co jest jeszcze bardziej jędrna i delikatna w dotyku. Produkt bardzo lubię stosować nie tylko do ciała, ale również do rąk, jak i buzi. Balsam ładnie delikatnie pachnie, nie jest duszący, ani męczący. Produkt jest wydajny, wystarczy nie wielka ilość produktu, która zapewni nam mega nawilżenie. Dla mnie duży plus, że balsam szybko się wchłania więc nie trzeba czekać i czekać..


Skład produktu dla zainteresowanych: 

    Mocznik- składnik  NMF – naturalnego czynnika nawilżającego ludzkiej skóry, dzięki czemu jest wyjątkowo efektywny w jej nawilżaniu. Ze względu na zdolność do zatrzymywania wody w naskórku jest niezastąpiony w pielęgnacji skóry suchej.   Kwas hialuronowy – posiada właściwości łagodzące, skutecznie nawilża przesuszoną skórę. Optymalnie nawilżona warstwa rogowa skóry jest bardziej przepuszczalna dla substancji czynnych.   Ekstrakt z kserofilnej szałwii – substancja natychmiastowo i długotrwale nawilżająca. Przyczynia się do poprawy funkcji barierowych skóry.
  Kolagen – biologicznie aktywne białko, nadające skórze jędrności i gładkości. Spłyca zmarszczki, poprawia owal twarzy.
  Masło Shea i Olej ze Słodkich Migdałów – naturalne oleje roślinne, odżywiają i regenerują skórę pozostawiając na niej ochronny płaszcz lipidowy
  Ekstrakt z Curculigo orchioides – stymuluje rekonstrukcję gradientu pH w naskórku i zakwaszenie warstwy rogowej, poprawiając tym samym spójność komórek naskórka i zwiększając skuteczność bariery naskórkowej.
  Alantoina i Panthenol – działają łagodząco, przeciwzapalne, regeneracyjne, zmniejszą podrażnienia, przyśpieszają proces regeneracji naskórka.
  Gliceryna –   w naturalny sposób osłania skórę, przenikając do przestrzeni międzykomórkowych, gdzie wiąże ilość wody niezbędną do zachowania prawidłowego nawilżenia skóry.




    Dzięki mega nawilżeniu moja skóra jest jędrna, delikatna i mniej podatna na podrażnienia, które bardzo często u mnie występowały! Zachęcam wszystkie kobietki, które mają problem z suchą, atopową skórą, aby używały bardzo nawilżających produktów do ciała, czy to do buzi! Dla mnie takie produkty są must hav'em w mojej codziennej pielęgnacji!

    Znacie ten produkt, tą firmę? Jakich balsamów do ciała używacie?

16 komentarzy:

  1. Nie znam ani produktu, ani marki, ale bardzo lubię kosmetyki z kolagenem, bo świetnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękujemy za opinię! ;) Cieszymy się, że kosmetyk sprostał Pani oczekiwaniom. Zapraszamy do zapoznania się z innymi produktami naszej firmy na http://vena-sklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się jego właściwości nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten produkt to dla mnie totalna nowość. Widzę , że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam żel do mycia twarzy i jestem póki co bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam balsamu ani marki :) obecnie mam balsam Vianka i fajnie się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już gdzieś potkałam się z tym balsamem i z dobrymi opiniami na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie i mojej wkurzającej, suchej skóry :D Muszę wypróbować :)

    https://luxwell99.blogspot.com/2017/12/1-rozdzial.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznaje ze ma bardzo bogaty sklad 😊 choc wczesniej z tej marki nie kupowalam na ten balsam bym sie skusila

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o firmie tej :) Brzmi przyjemnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia