Powrót do lata! | LE PETIT MARSEILLAIS

poniedziałek, 20 listopada 2017


Dzień dobry kochane!
Jakiś czas temu zostałam Ambasadorką Le Petit Marsellais, gdzie miałam możliwość przetestować truskawkowy powrót lata! :) Przyszła do mnie pięknie zapakowana paczka, gdzie znajdował się żel truskawkowy, próbki żelu, oraz przesłodki zaparzacz do herbaty w kształcie truskawki.
Pierwszy raz miałam możliwość testować produkt z tej firmy i przyznam, że dzięki tej paczce POWRÓCIŁAM DO LATA!





Żel jest o pojemności 400 ml w prostokątnej butelce. Na co zwróciłam szczególnie uwagę? Na ten mega truskawkowy zapach.. Bardzo mi się kojarzy z zapachem dzieciństwa, jednak nie mogę skojarzyć co to było... Mojej mamie kojarzy się z kisielem truskawkowym. Zapach jest naprawdę bardzo intensywny, cała łazienka pachnie latem :) Konsystencja jest dobra, ani zbyt lejąca, ani zbyt gęsta. Produkt dobrze się pieni. Niestety mnie trochę ten żel podrażnia, wysusza mi skórę, co powoduje, że swędzi mnie cała skóra.. Mojego męża ten produkt nie uczula, ja niestety jestem alergikiem i nie każdy produkt jest w 100% dla mnie :(





 W pudełku znalazło się też kilkanaście próbek żelu, które można wręczyć bliskim. Pomysł bardzo fajny, nie tylko jako wypromowanie i danie możliwości innym go wypróbować, ale taką mini wersję można również wykorzystać na jakiś wyjazd! Ba! Można zatrzymać lato na dłużej i wrócić do niego w trakcie srogiej zimy.




 Ostatnią rzeczą w pudełku Ambasadorki był prze słodki silikonowy zaparzacz do herbaty, w kształcie truskawki! Tyle słodyczy w takim minimalizmie. Taki dodatek na pewno umili jesienne lub zimowe wieczoru, w których wyczekujemy już pierwszych promieni słońca.




A wy kochane mieliście okazję zostać Ambasadorkami Le Petit Marseillais?
Testowaliście ten lub inny żel pod prysznic tej firmy?


15 komentarzy:

  1. ten zaparzacz do herbaty kupiłam na ebayu za dosłownie 0,20 funta:) fajny jest :) i nie da się ukryć, ładnie wygląda :)
    zapraszam do siebie
    https://otwartaszuflada.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaparzacz do herbaty jest po prostu uroczy <3 co do zelow pod prysznic tez je bardzo lubię tylko wolę inne zapachy np brzoskwinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo będę musiała zobaczyć w sklepie. Ten produkt jest moim pierwszym 😊

      Usuń
  3. Cudny zaparzacz :D Szkoda że cię podrażnił, ale dobrze, że męża nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za dokładne czytanie posta 😊 Zaparzacz mega! Podrażnil ciut ale zapach piękny 😊

      Usuń
  4. Wow świetna paczuszka nie dość, ze pelna truskawek, które swoją drogą kocham to przypomina mi Lato, ze mam ochotę cofnąć lub przyspieszyć czas!
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Idealne produkty aby powrócić do lata 💕

      Usuń
  5. Kiedyś z ciekawości kupiłam jeden z nich i byłam bardzo zadowolona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. tego produktu nie testowałam, nie udało mi się załapać , a to pewnie dlatego, że testowałam żel dla niej i dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość wygląda tak pięknie i estetycznie! A zaparzacz jest moim faworytem! Uwielbiam takie słodkie gadżety codziennego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJESUNIU kocham truskawkiiii , Twój wpis typowo zachęcił mnie do kupna produktów z truskawkami hahahah :*
    Zaobserwowałam Twojego bloga i dołączyłam do grona czytelników, więc będę tutaj wpadać częściej. Byłoby niezmiernie miło, gdybyś i Ty odwdzięczyła się obserwacją na moim blogu i kto wie, może komentarzem :D
    http://luxwell99.blogspot.com/2017/11/sami-wyznaczamy-granice-normalnosci.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia