Personalizowana mapa podróży | MYGIFTDNA

sobota, 4 listopada 2017


      Kochane dzisiaj mam dla Was post dotyczący niezwykłego prezentu personalizowanego klik!
Personalizowana mapa podróży od Mygiftdna, którą zrobiłam z myślą o mojej mamie. 

      Przyznam szczerze, że robienie mapy jest niezwykle proste w programie, a tym bardziej bardzo przyjemnie się ją robiło.  Bardzo łatwo wybiera się miejsca planowane, wymarzone, zaplanowane, odwiedzone. Każde miejsce jest zaznaczone innym kolorem i opisane, przez co mapa jest bardziej kolorowa i personalizowana. Na mapie można dodać również wybraną liczbę zdjęć i ją opisać. Od koloru do wyboru. Miałam bardzo dużą radochę, gdy mogłam personalizować tę mapę. Wymiary mapy mogą być różne - moja mapa ma wymiary 60x90 cm

A tak niżej prezentuje się mapa - można dodać również cytat/ motto przewodnie na samej górze jak i na dole mapy :) Miałam duży problem z wyborem idealnego cytatu, który pasowałby do całej tej mapy i mojej mapy - ale się udało! :)
P.s Abi mapa również bardzo się spodobała  - to co gdzie lecimy tym razem?









Mapa jest włożona w antyramę i została podziwiana już przez nie jednego miłośnika podróży. Idealny prezent dla każdego podróżnika, dużego lub małego. Moja mama jest zachwycona prezentem - wyjątkowa pamiątka na lata.

Jeżeli nie chcecie personalizować mapy, zawsze można kupić mapę zdrapkę klik mapa zdrapka!,
która również będzie świetnym pomysłem dla kogoś kto kocha podróżować i zwiedzać.


22 komentarze:

  1. Faktycznie prezent wspaniały dla kogoś kto kocha podróże! Do tego piękne wykonanie. Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam!

    www.kawa-z-mlekiem-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te personalizowane prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały prezent dla kogoś, kto dużo zwiedza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezent. Podoba mi się bardzo. Sama bym chciała taka pamiątkę na ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent ale można też coś zrobić takiego dla siebie :D i powiesić gdzieś na widoku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyzby post sponsorowany?
    Miałam do czynienia z tą firmą, ale przy prowadzonych rozmowach nagle zamilkła…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, bardzo prosimy o maila na adres wspolpraca@mygiftdna.pl, ponieważ przeszukaliśmy wszystkie nasze skrzynki i nie znaleźliśmy żadnej wiadomości od Pani.

      Usuń
    2. Pani Magdo, to było dawno temu, nie patrzę wstecz - teraz tylko do przodu. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Ale genialne, i pod względem praktycznym i świetne jako ozdoba :D A moja kruszynka jest prawie identyczna jak Twoja pociecha! Zapraszam! http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super! No moja pociecha już coraz większa się robi! 😊

      Usuń
  8. Kurczę szkoda ze nie możesz jej uzupełniać, lepiej by było jak y można bylobja kolorować, bo ci jak już jakieś miejsce odchaczysz? Haha
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama kupila sobie mazaki w tych kolorach i będzie domalowywac miejsca w których będzie 😊

      Usuń
  9. Wow ale ta mapa jest duża. Dla kogoś kto się interesuje podróżami jak znalazł. Mama musi być przeszczesliwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Organizery podróżne to bardzo praktyczny prezent dla podróżnika. Pozwalają na przechowywanie rzeczy w walizce lub plecaku w idealnym porządku. Koniecznie sprawdźcie ofertę https://4gift.pl/prezenty/pozostale-prezenty/prezent-dla-podroznika Na pewno was zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mapa wygląda niesamowicie. Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  12. Personalizowana mapa podróży to świetny prezent :) Kupiłam właśnie taką koleżance, z którą podróżowałam jakiś czas temu po Azji. Świetny prezent i wygląda wspaniale na ścianie, ale najważniejsze są oczywiście zdjęcia :) Tych miałam dużo, zwłaszcza z Wietnamu. Uważam, że takie oznaczenie odwiedzonych miejsc na mapie podróży, to świetna inspiracja na co dzień. Sama muszę sobie taką mapę sprezentować, bo na razie mi nikt takiej nie kupił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale to fajne zaraz polecę koleżance, też musi to zobaczyć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia