Pilęgnacja Coslys | MATIQUE

piątek, 10 listopada 2017


Kochane przedstawiam Wam produkty przypominające mi lato, w te zimne już dni!
Ostatnio zamówiłam ze strony Matique żel z szamponem, oraz dezodorant w kulce o przepięknym zapachu grejpfruta i mandarynki.       


Nie byłam nigdy przekonana do dezodorantów w kulce, denerwowało mnie to, że są "mokre" i zostawiają plamy na bluzkach z mokrej konsystencji. Mile się zaskoczyłam, ponieważ się myliłam! 
Dezodorant pozwala nam utrzymać świeżość do 12 godzin. Zapach pięknej, świeżej mandarynki! Faktycznie dezodorant pozwala utrzymać świeżość i ładny zapach.  Jestem bardzo zadowolona - produkt nie zostawia plam, a "mokra" konsystencja szybko wysycha, przez co nie ma dyskomfortu, że pod pachami będziemy mieć ciągle mokro. Rzeczą jak dla mnie mało spotykaną jest to, że ten dezodorant można uzupełniać :) klik do produktu






 Żel jest bardzo odświeżający, świeży i relaksujący. Lekko się pieni, bardziej zostawia powłokę jak balsam na ciele. Żel nie wysusza skóry, nie powoduje podrażnień, lub uczulenia. Bardzo podoba mi się to, że wystarczy mała ilość, która starczy na idealne użycie produktu podczas jednego umycia. 
Opakowanie jest wygodne w użyciu, estetycznie wykonane. Żel pachnie grejpfrutem, a ja uwielbiam grejpfruty :) Jako szampon do włosów sprawdza się dobrze, mój mąż ma po nich miękkie, pachnące włosy - nie wywołuje uczulenia, łupieżu. klik do produktu






Nigdy wcześniej nie miałam nic z tej firmy, jednak trzeba to zmienić, Jestem bardzo zadowolona z jakości, konsystencji jak i pojemności i wydajności produktów. Ceny są przystępne dla każdego, a ja polubiłam robić zakupy online, gdzie nie muszę stać w kolejce w sklepie, tylko zamawiam produkt, a one dostarczane są mi ekspresowo do domu.

14 komentarzy:

  1. Markę dobrze znam, mają rewelacyjne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę, koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę wypróbować, uwielbiam grejpfrutowe nuty w kosmetykach! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je bardzo polubiłam - takie orzeźwiające 😊🍊

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie zapachy w kosmetykach więc zainteresowały mnie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dezodorantów w kulce do tej pory nie lubię i nie stosuje, ale co raz więcej tych produktów jest na rynku i .. wcale takie złe nie są. Wiele ludzi je sobie chwali :) Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaczynam się do nich przekonywać. Ten mnie urzekł 😊

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej marce! Żel jeśli pachnie grejpfrutem mnie kusi bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za grejfrutem

    https://skucinska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieznana jak dotąd dla mnie marka, ale dobrze się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia