Women's Collection Delicate Cherry Blossom | ORIFLAME

poniedziałek, 23 grudnia 2019


Piękną mamy "wiosnę" tej zimy, dlatego postanowiłam zaopatrzyć się w nowe zapachy, które jeszcze bardziej otulą mnie ciepłem w te pochmurne wieczory. Ostatnio w Klubie Konsultantek odkrywałam zestaw idealnie trafiający w moje potrzeby.
Zwróciłam uwagę na ładnie zapakowany box z wodą toaletową Women's Collection Delicate Cherry Blossom wraz z perfumowanym balsamem/ kremem do rąk.
Nigdy wcześniej nie miałam styczności z tym zapachem, ale zwróciłam uwagę na różowe akcenty oraz aromaty wiśni.



Pierwsze wrażenia są zaskakujące. Zestaw prezentowy bardzo ładnie i estetycznie zapakowany. Sam zapach dosyć ciekawy. Należy on raczej do delikatnych, subtelnych lekko owocowych zapachów. Wydaje mi się, że jest idealny dla kobiet w różnym wieku. Nie jest zbyt poważny, ani zbyt małostkowy. Uważam, że jest idealny na każdą porę roku jak i dnia. Nie jest to raczej typ wody bardzo trwałej. Mimo wszystko uważam, że warto posiadać go w swojej skromnej kolekcji zapachów. Jest to świetne pomysł na prezent, ponieważ uważam, że każdemu ten zapach przypadnie do gustu - ma coś w sobie - co zwraca w nim uwagę.





18 komentarzy:

  1. Kocham aromat wiśni! Pięknie zapakowany jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawi zapach Cherry Blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowanie naprawdę wpada w oko - piękne nie tylko pod choinkę;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o kosmetyki, czy domowe sposoby na temat pielęgnacji to polecam zajrzeć na stronę https://mejores-suplementos.es/3-polemicos-frotamientos-para-la-caida-del-cabello/ Myślę, że ta kwestia zainteresuje cię równie mocno, jak mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po prostu kocham kosmetyki, mogłabym ich mieć miliony

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam milion balsamów uwielbiam wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię tu zaglądać zawsze znajdę tu coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię łączyć dwa tusze, wtedy rzęsy są idealne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia