Linia kosmetyków do pielęgnacji włosów Kolagen i Biotyna oraz Aloes i Kokos | DELIA COSMETICS - CAMELEO

sobota, 9 listopada 2019

Ostatnio miałam przyjemność dostać paczkę od Delia Cosmetics z nowymi produktami do włosów od Cameleo. Te paczki zawsze mnie zaskakują i trafiają w 10 z moimi upodobaniami. Tym razem w paczce znalazły się dwie linie do włosów - zupełne nowości - Kolagen i Biotyna oraz Aloes i Kokos. Każda linia zawiera szampon do włosów, odżywkę do włosów i maskę.


Linia Cameleo KOLAGEN I BIOTYNA została zaprojektowana z myślą o szczególnie delikatnych, zniszczonych i pozbawionych objętości włosach.
  • OCHRONNA BIOTYNA - Wzmacnia włosy i nadaje im elastyczność, a ponadto zapobiega wypadaniu i siwieniu.
  • NAWILŻAJĄCY KOLAGEN - Przywraca włosom odpowiedni poziom nawilżenia, nadaje maksymalną objętość i ułatwia rozczesywanie.
  • BEZ SILIKONÓW I SZTUCZNYCH BARWNIKÓW - Delikatna formuła dla naturalnie lekkich włosów.
 Zadanie linii Kolagen i Biotyna:
  • Regeneracja i odżywienie zniszczonych włosów na całej długości.
  • Wygładzenie bez obciążania.
  • Zwiększenie objętości włosów tuż u nasady.

Linię Kolagen i Biotynę zaczęłam już testować i już jestem z niej bardzo zadowolona. Seria ta ma za zadanie odbudować i wzmocnić włosy od nasady po same końce. Po stosowaniu całe serii do włosów, zauważyłam, że moje włosy są puszyste od nasady, przez co wyglądają na bardziej zdrowe i "świeże". Wystarczy niewielka ilość szamponu, aby umyć włosy ( bezbarwny kolor ). 
Plusem szamponu jak dla mnie jest opakowanie z pompką, które bardzo ułatwia nakładanie.
Produkty pięknie delikatnie pachną, w porównaniu z druga serią Aloes i Kokos, czuć w niej orzeźwienie. Włosy po produktach dobrze się rozczesują, nie plączą. Włosy są miękkie, gładkie i lśniące.




















Linia Aloes i Kokos to połączenie korzyści dla Twoich suchych, zniszczonych i łamliwych włosów. Zawiera kondycjonujący ekstrakt z aloesu,odżywiającą i nawilżającą wodę kokosową ,regenerujący ekstrakt z ryżu który odbudowuje zniszczone pasma i chroni przed uszkodzeniami,oraz poprawiający strukturę włosa. W ich składzie nie znajdziesz żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Znajdujący się w produktach ekstrakt z aloesu ułatwia rozczesywanie i nawilża włosy. Woda kokosowa sprawia, że włosy stają się miękkie w dotyku i lśniące. Efekty zauważysz już po pierwszym użyciu.



















Znacie już te serie do pielęgnacji włosów? Mieliście już możliwość jakąś testować? Ja narazie testuje serię fioletową, a później rozpoczynam mega nawilżenie z zieloną serią. Pamiętajcie seria dostępna w Rossmann!:)

10 komentarzy:

  1. Używam aktualnie serię z Aloesem i Kokosem, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii :) Kusi mnie żeby wypróbować któryś produkt z linii aloes i kokos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wersja z kolagenem i biotyną zdaje się być idealna dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że te kosmetyki spiszą się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się, czy miałam kiedykolwiek okazję stosować produkty tej firmy i chyba jednak jakimś cudem nie;) Pompka przy szamponie to absolutne must have - zdecydowanie prościej jest nakładać nić męczyć się z butelką. Zaintrygowałaś mnie tymi kosmetykami, będę o nich pamiętać przy kolejnych zakupach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I do włosów warto sięgać po kosmetyki z aloesem . Miąższ z tej rośliny ma udowodnione właściwości nawilżające, łagodzące skóry głowy, regenerujące, usuwające podrażnienia. Zawarcie wyciągu w kosmetykach na pewno będzie działać pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ostatnio wiernie stosuje kosmetyki z aloesu do pielęgnacji włosów i nie zamieniam ich na żadne inne, ponieważ idealnie się u mnie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę ciekawostek, jak się człowiek nudzi to może poczytać na rozluźnienie umysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyka do pielęgnacji włosów odgrywa kluczową rolę w utrzymaniu zdrowia i wyglądu naszej fryzury. Dobrej jakości produkty mogą pomóc w nawilżeniu, wzmocnieniu i ochronie włosów przed uszkodzeniami spowodowanymi czynnikami zewnętrznymi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia