Bezpieczna strona piękna | DR SZMICH

sobota, 5 grudnia 2020

 Ostatnio w moje ręce trafiła nowa marka Dr Szmich, która idealnie trafia w potrzeby z racji panującej pandemii Covid19.Miałam możliwość przetestować ją dzięki marce Delia Cosmetics Przyznam się szczerze, że ta marka jest dla mnie nowością, ale od razu ją polubiłam za produkty, które są teraz nie zbędne. W obecnych czasach musimy jeszcze bardziej dbać o bezpieczeństwo jak i pielęgnację swoich dłoni, ponieważ jesteśmy narażeni jeszcze bardziej na suchość naszych dłoni.

Marka Dr Szmich oferuję nam produkty zawierające 70% alkoholu o przyjemnym zapachu, nie wysuszające skóry oraz dobrze się wchłaniające. 

Żele dezynfekujące Dr Szmich zostały przetestowane przez pracowników służby zdrowia, co jest super plusem. W ofercie marki znajdziemy specjalistyczne preparaty do dezynfekcji - żele, płyny oraz kosmetyki do pielęgnacji. Misją firmy jest dostarczanie profesjonalnych formuł, zapewniających piękno, komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Marka została stworzona przez Józefa Szmich, doktora Biochemii i Biotechnologii Politechniki Łódzkiej.

Ja zaczęłam korzystać już z tych produktów od razu jak je dostałam - nie korzystałam jeszcze ze wszystkiego, ale mogę polecić na pewno płyn do dezynfekcji - czuć chwile alkohol, ale za chwile zapach znika - dłonie nie są wyschnięte co jest dużym plusem. Dzięki produktom marki możemy zapewnić również wzmocnienie paznokci, oraz skórek. Warto zawsze ze sobą mieć saszetkę żelu dezynfekującego do rąk bez użycia wody :)


  • regenerująca odżywka do zniszczonych paznokci 
  • głęboko odżywczy krem do rąk
  • wzmacniający olejek do paznokci i skórek
  • żel dezynfekujący do rąk bez użycia wody
  • płyn do dezynfekcji rąk bez użycia wody














11 komentarzy:

  1. Przyznam, że marki nie kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam wcześniej tych produktów. Zaciekawił mnie wzmacniający olejek do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie pachnące żele do dezynfekcji to rzadkość. Zwłaszcza w sklepach znajdują się te, które aż duszą swoim alkoholowym zapachem. Warto, więc mieć przy sobie swoją bardziej pachnącą wersję :) Dodatkowo koniecznie warto pamiętać o olejku i kremie do rąk, aby poradzić sobie z ewentualnymi przesuszeniami :)

    OdpowiedzUsuń

  4. I loved the product, I didn't know it and it looks very good, I hope to find it in Brazil. I loved your blog, which I'm already following. Happy new year and much success. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie prowadzony blog, polecę koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzyj do Uniformshop https://www.uniformshop.pl/
    Wiele nowych produktów w sprzedaży. Sklep internetowy z szybką wysyłką. W ofercie sklepu fartuchy, odzież medyczna oraz inne akcesoria. Warto zapoznać się z pełną ofertą na stronie www

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy artykuł. Ja ze swojej strony mogę polecić sklep z odzież medyczną dr KITEL, który oferuje ekologiczne scrubsy w fajnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie korzystałam z tych produktów, ale z tego co widzę to warto. Może skuszę się na tę firmę. Właśnie ostatnio szukałam dobrego kremu odżywczego do rąk i do paznokci. Może akurat te produkty wybiorę i przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam i stosuje takie odżywki do skóry i paznokci. Niestety przez rodzaj pracy jaką wykonuję moja skóra na dłoniach mocna przez to cierpi. Bardzo przy tym pomagają rękawice nitrylowe, ale nie zawsze mam je pod ręką lub nie zawsze chce mi się je zakładać. Taka odżywka może troszkę pomóc.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia