Szminka Cherry Delight, Nurturing Nude | AVON

poniedziałek, 8 lipca 2019

Pierwszy raz miałam możliwość zaopatrzyć się w szminki od marki Avon. Moim duetem w tym poście jest szminka Cherry Delight oraz  Nurturing Nude. Obie szminki mają czarne opakowanie, połyskujące lub matowe z domieszką złota lub srebra. Jeżeli chodzi o kolory to jeden z nich jest delikatnym nudziakiem na codzień, a druga zupełnie innym mocniejszym odcieniem - brązu, czerwieni, wiśni. 

Dostęp do kosmetyków Avon możecie mieć dzięki stronie klik! 







Cherry Delight jest z serii Delicate Matte

Szminka jest matowa, ale jej nakładanie jest płynne i delikatne. Szminka ma kremową konsystencję, przez co nie wysusza ust, ani nie powoduje widoku suchych skórek. 

Nurturing Nude jest z serii Kolor i Odżywienie

Szminka ma lekką, kremową konsystencję, nadaje delikatnego, naturalnego efektu. Produkt nawilża nasze usta, nie powodując ciężkości. Kolor jest delikatny, nadający się do codziennego makijażu.



od góry Nurturing Nude, na dole Cherry Delight 
Znacie kochane te pomadki? Mieliście okazje testować te produkty z firmy Avon?

9 komentarzy:

  1. Kolorki w moim stylu :D Bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne odcienie szczególnie ta ciemniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię szminki z avonu- mają fajny stosunek jakości do ceny. :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno już nie miałam szminki z Avon. Ładne kolorki, szczególnie ta Nurturing Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z avonu juz dawno nic nie miałam. Kiedyś jak sporo tam zamawiałam to dostawałam zawsze takie mini szmineczki próbki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się że znalazłam takie fajny blog będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia