Hydrożelowe płatki pod oczy | EFEKTIMA

czwartek, 20 czerwca 2019

Dzisiejszy post poświęcony najnowszym płatkom pod oczy marki Efektima, które można zakupić w Rossmanie.
W moje ręce trafiły brokatowe płatki hydrożelowe Shiny Look, płatki Gold&Collagen, oraz płatki Snail&Vitamin C. 




Gold & Collagen - hydrożelowe płatki pod oczy - zmarszczki i skóra zmęczona

Płatki mają dać efekt odświeżenia, poprawy wyglądu skóry pod oczami, zmniejszyć widoczność cieni pod oczami, a także wygładzić zmarszczki.
Cena: 5,49zł w Rossman









Snail & Vitamin C hydrożelowe płatki pod oczy - zmarszczki i cienie pod oczami 

Płatki mają dać efekt komfortu, ukojenia, wygładzenia. 
Cena: 5,49zł w Rossmann







Shiny Look - hydrożelowe płatki pod oczy wygładzająco - rozświetlające 

Płatki mają za zadanie zmniejszyć widoczność cieni i worków pod oczami, wygładzić i rozświetlić cerę. Te płatki najbardziej mi się spodobały i od razu wiedziałam, że muszę je mieć. Płatki połyskujące brokatem - czego chcieć więcej :)

Cena: 4,79 zł w Rossmann







Najlepiej trzymać płatki w lodówce i później schłodzone nałożyć pod oczy - efekt "obudzenia" idealny. Produkt super spisze się w upalne dni, kiedy nasza cera i oczy potrzebują wytchnienia. Ja jestem miłośniczką wyglądu płatków Shiny Look.  Płatki są w niskiej cenie - więc duży plus!

Znacie te płatki? Stosowaliście?

21 komentarzy:

  1. U mnie takie płatki nigdy nie działały nie wiedzieć czemu :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosowałam różne płatki pod oczy, jednak wszystkie dawały bardzo krótkotrwały efekt :/
    Tych niestety nie miałam okazji jeszcze testować.
    Pozdrawiam serdecznie, dołączam do grona czytelników
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja siostra ostatnio je miała ale w sumie nie wspominała czy jest zadowolona. Ja jakoś nie mogę trafić na fajne płatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, czy faktycznie by u mnie zadziałały. Bo pomysł fajny i wyglądają też zachęcająco. ;)
    Przesyłam pozdrowienia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Od tej marki nie miałam jeszcze takich płatków :) Kupowałam dawniej w Holandii, ale nie pamiętam nazwy firmy:(

    Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stosowałam tych płatków

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnam wypróbować, wyglądają ciekawie, również obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie te płatki pod oczy ☺
    Tej wersji Snail &Vitamin C jeszcze nie miałam ,muszę je jednak sprawdzić ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych płatków, ale czasami by się przydały właśnie takie wyciągnięte z lodówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam nigdy płatków pod oczy. Mam za to żelowe "ogóreczki", które trzymam w lodówce :)
    Beamye :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio oglądalam je w rossmanie i nawet chciałam kupić ale jednak odłożylam z przekonaniem że kiedys je wyrpóbuje - te zlote mnie zaciekawily

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda interesująco, nigdy z nich nie korzystałam, warto?

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę koniecznie wypróbować te złote i czarne. może pomogą na moje cienie pod oczami :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że zainteresował mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  15. Trochę mało napisane o wrażeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujące, muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzeba sprawdzić samodzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio trafiłam w rossmanie na przecenę tych płatków. Mój wybór padł na czarne płatki wygładzająco rozświetlające. Po ich pierwszym użyciu byłam zachwycona i poleciałam do drogerii po jeszcze kilka sztuk :) Nałożyłam tak jak polecasz dobrze schłodzone. Moja skóra po ich zdjęciu była gładka delikatna i taka ożywiona. Polecam każdemu. Ja niestety mam duży problem ze zmarszczkami pod oczami. Póki co korzystam z kosmetyków, ale nie wiem czy w przyszłości nie czeka mnie igła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Są najlepsze!! Bardzo nawilżają. Zmniejszają zmarszczki do tego są w dobrej cenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia