Serum regenerujące z olejkiem z kadzidłowca i Ekologiczny oczyszczający olejek do demakijażu z olejkiem z pomarańczy | Lulu & Boo Organics

sobota, 14 września 2019

Wybaczcie, że pojawiam się po tak dłuższej przerwie, ale nadmiar pracy i obowiązków, pochłonął całą moją siłę i wolny czas. Mimo wszystko nie próżnowałam w testowanie kosmetyków.
Chciałabym się podzielić z Wami opinią na temat produktów do pielęgnacji z Lulu & Boo Organics.
Pierwszy raz miałam możliwość przetestować produkty z tej firmy, ale oczywiście nie zawiodła mnie ani przez chwile ta marka, a stosowanie tych produktów upewniło mnie jeszcze bardziej, że produkty warte są stosowania. 
Testowałam serum regenerujące z olejkiem z kadzidłowca oraz ekologiczny oczyszczający olejek do demakijażu z olejkiem z pomarańczy.



Ekologiczny oczyszczający olejek do demakijażu z olejkiem z pomarańczy

Olejek z łatwością poradzi sobie z demakijażem nawet najtrwalszych produktów jednocześnie zapewniając skórze odpowiednie nawilżenie. W skład olejku wchodzą oczyszczające ekstrakty z czerwonego goździka oraz łopianu. Kompozycję wzbogacają odżywcze olejki arganowy oraz z nasion chia, które są bogatym źródeł nienasyconych kwasów tłuszczowych i mają doskonałe właściwości nawilżające.





Główne składniki:
  • Olejek arganowy – nazywany płynnym złotem, olejek arganowy jest produkowany z pestek owoców drzewa arganowego. Jest bogatym źródłem witaminy E, nienasyconych kwasów tłuszczowych i antyoksydantów. Polecany do wielu typów skóry - od suchej, po dojrzałą i trądzikową.
  • Olejek jojoba – zmiękcza, chroni, uelastycznia oraz pomaga skórze utrzymać nawilżenie. Ma właściwości antybakteryjne oraz przeciwgrzybicze. Jednocześnie nawilża suchą skórę oraz pomaga zredukować nadmiar sebum.
  • Olej rycynowy – wykazuje silne działanie oczyszczające. Jest bardzo wolno wchłaniany przez skórę.
  • Olejek łopianowy – łopian ceniony jest ze względu na właściwości oczyszczające, antybakteryjne i przeciwzapalne. To także znany antyoksydant. Wpływa korzystnie na skórę dotkniętą trądzikiem i łuszczycą.
  • Olejek eteryczny z pomarańczy – dodaje blasku szarej, zmęczonej i tłustej cerze. Jednocześnie korzystne wpływa na stan skóry suchej i dojrzałej, przeciwdziała efektom starzenia się skóry. Odtruwa i oczyszcza cały organizm.
  • Ekstrakt z czerwonego goździka – ma głębokie działanie oczyszczające. Wpływa korzystnie na skórę dotkniętą trądzikiem i łuszczycą. Punktowe nakładanie ekstraktu z czerwonego goździka przyspiesza gojenie ran.



Olejek polubiłam już od pierwszego użycia - świetnie oczyszcza twarz z makijażu, a jednocześnie pokochałam go za piękny naturalny zapach, oraz to, że moja cera jest od razu nawilżona i zostaje otoczka delikatności i gładkości. Wystarczy nie wielka ilość produktu, więc produkt jest dla mnie must havem, który będzie długo w mojej kosmetyczce. Jestem bardzo zadowolona z produktu, który ma dla mnie wiele właściwości.
Link do produktu klik!





Serum regenerujące z olejkiem z kadzidłowca

Serum intensywnie nawilża, odżywia i regeneruje wnikając w najgłębsze warstwy skóry, dzięki czemu staje się ona miękka, elastyczna i promienna. Stosowane regularnie poprawia ogólny stan cery. Skóra jest głęboko odżywiona oraz ma zdrowszy koloryt.







Główne składniki:
  • Olejek eteryczny z kadzidłowca – tonizuje i odmładza. Przeciwdziała pojawianiu się nowych zmarszczek, ale także zmniejsza widoczność tych już istniejących.
  • Olejek makadamia – głęboko nawilżający olej bogaty w naturalnie występujący w organizmie kwas palmitynowy, którego głównym zadaniem jest wiązanie wody w skórze. Z wiekiem poziom kwasu palmitynowego zmniejsza się, a co za tym idzie skóra staje się bardziej sucha. Z tego względu olejek makadamia jest szczególnie polecany do pielęgnacji cery suchej i dojrzałej.
  • Olejek konopny – doskonałe źródło GLA (kwas gamma-linolenowy), którego niedobór powoduje przesuszenie oraz utratę elastyczności, co może doprowadzić do powstawania zmarszczek. Regularnie stosowany przeciwdziała efektom starzenia się skóry. Sprawia, że cera jest gładka, miękka i nawilżona.
  • Wyciąg z marchwi – zawiera wysoki poziom beta karotenu (prowitamina witaminy A). Doskonałe źródło witamin C, B1, B2, D oraz E. Polecany na zmarszczki, odwodnioną skórę, oparzenia słoneczne, trądzik i wypryski. Stymuluje wzrost komórek, tonizuje oraz poprawia elastyczność, dzięki czemu skóra staje się bardziej napięta i wygląda młodziej.
  • Wyciąg z granatu – zawiera wysoki poziom kwasu elagowego, jest także bardzo silnym inhibitorem wolnych rodników. Podnosi poziom naturalnie występujących w organizmie antyoksydantów oraz glutationu. Chroni komórki DNA przed degeneracją.
  • Olejek z kwiatów dzikiej róży – źródło kwasu retinowego (witamina A), witamin C i E oraz kwasów tłuszczowych (szczególnie kwasów omega 3). Badania naukowe dowodzą, że stosowanie olejku z kwiatów dzikiej róży może poprawić wygląd blizn, oparzeń słonecznych, rozstępów, zmarszczek oraz przebarwień.
  • Wyciąg z rozmarynu – naturalny konserwant, który spowalnia proces utleniania się olejków i w ten sposób przedłuża termin ich przydatności. Poprawia krążenie krwi, ma właściwości pobudzające.


Serum idealnie spisuje mi się na noc, kiedy mam skórę zmęczoną i potrzebuje zastrzyku gładkości, jędrności i mega nawilżenia. Wystarczy nie wielka ilość produktu, aby cera była nawilżona - uwielbiam uczucie, gdy budzę się rano, a moja twarz jest napięta i ujędrniona. Zapach serum jest bardzo ładny, delikatny, nie powoduje duszności czy ciężkości.  
Link do produktu:klik!



Jestem bardzo zadowolona z tych produktów, atutem jest dla mnie wygląd, zastosowanie i pojemność. Uważam, że produkty są warte swojej ceny - i godne polecenia! 


7 komentarzy:

  1. Olejek bym z chęcią wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie używałam olejku do demakijażu, choć czytam na wielu blogach, że jest to świetna forma usuwania makijażu. Obawiam się jednak tej tłustej warstwy no i zdecydowanie wolę demakijaż w formie żelu. Jednak skład zdecydowanie na plus! Jeżeli wpadną w moje kosmetyczne łapki to z ciekawością wypróbuję.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tej firmy. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro mowa o olejkach, to co sądzisz o olejach na bazie konopii? Bardzo zainteresował mnie ten wpis https://top-supplemente.de/cbd-oel-ein-revolutionaeres-nahrungsergaenzungsmittel-das-viele-beschwerden-beseitigt/ i zastanawiam się nad wprowadzeniem tego oleju do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nowinki kosmetyczne, będę często tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sposób żeby o siebie zadbać

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko skutecznie usuwa makijaż, ale także pozostawia niesamowity zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia