Mineralne kosmetyki do makijażu | LILY LOLO COSTASY

wtorek, 14 maja 2019

Dzisiejszy post jest o moich ulubionych kosmetykach naturalnych od Lily Lolo , o których pisałam już nie raz na moim blogu. Marka posiada produkty w 100% mineralne, zapewniające naturalny efekt. Lily Lolo posiada w swojej ofercie szereg kosmetyków do makijażu, w różnych gamach kolorystycznych.



Podkład mineralny o średnio jasnym odcieniu o nazwie - In the Buff. Podkład jest w estetycznym słoiczku z sitkiem o pojemności 10g. Konsystencja podkładu jest lekka i nadaje delikatny, naturalny odcień na skórze. Idealny produkt na lato, gdy nasza skóra potrzebuje lżejszych produktów z ochroną SPF. Podkład można nakładać warstwami, przez co uzyskamy idealny dla siebie odcień na skórze. Produkt nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, tlenochlorku bizmutu, talku, sztucznych barwinków, wypełniaczy, syntetycznych substancji zapachowych i konserwantów.
Link do produktu:klik




Naturalny zestaw do modelowania twarzy Sculpt &  Glow. Idealna wielkość produktu, aby mieć go zawsze przy sobie. Bronzer i rozświetlacz ma jasny odcień, ale dzięki temu można go nakładać wielokrotnie, aby uzyskać pożądany efekt. Produkty sę bezzapachowe, w skład zestawu wchodzą mające działanie przeciwstarzeniowe olejek arganowy oraz wyciąg z mikołajka nadmorskiego. 
Zestaw ma również lusterko, za co duży plus! Bardzo lubię ten zestaw - produkty utrzymują mi się długo, nie ma żadnych "plam"
Link do produktu:klik





Naturalna beżowa konturówka do ust Soft Nude. Konsystencja jest kremowa, miękka i precyzyjnie pokrywa usta. Najważniejsze jest to, że produkt jest długotrwały i nie wysusza ust. Konturówka daje delikatny odcień wpadający delikatnie pod brąz.
Link do produktu: klik






Produkty Lilu Lolo bardzo lubię, była to moja pierwsza marka, która miała w swojej ofercie produkty w 100% mineralne. Doceniam to, że produkty są dobrej jakości i trwałości, a co najważniejsze nie kończą się zbyt szybko.

21 komentarzy:

  1. Ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad zakupem podkładu mineralnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lily Lolo, to dla mnie skarby, od lat je kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż ja muszę się kiedyś skusić na jakiś kosmetyk od Lily Lolo 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tyle, wszystko miałam lub mam obecnie. Tyle konturówka inny kolor (różowy), a podkład w innym typie kolorystyki. Zestaw do konturowania to jest mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. TA paletka do konturowania bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie podkład mineralny - jeszcze takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wierna innej marce, z ciekawością podczytuję o Lily lolo. Jedno jest pewne, minerały rządzą!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pozytywnych opinii czytałam na temat tej marki. Niestety jeszcze nie miałam okazji jej przetestować ale w końcu będę musiała się skusić na jakiś produkt Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, nie znalam wcześniej tej marki, zachęcająco o niej napisałaś, chyba słyszę się na coś jak pokończą mi się moje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzieś już słyszałam tę nazwę. Na zdjęciach wyglądają interesująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Konturówka wydaje się mieć ładny odcień :D Pozostałe produkty mam i lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje mi sie ze marka ma produkty dobrej jakosci:)
    Fajny design.
    Pozdrawiam i zapraszam na moj blog !:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja, wiele dobrego słyszałam o kosmetykach lili lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo atrakcyjne promocje, polecę żonie i razem skorzystamy

    OdpowiedzUsuń
  18. a to chyba jakaś nowość bo jeszcze o tym nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna alternatywa do zwykłych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie nowości kosmetyczne bo mam wrażliwa skórę

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię bardzo modne dodatki , stylizacja wygląda na dopełnioną dzięki nim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia