Peeling do ciała i woda micelarna | COSLYS

niedziela, 11 marca 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić dwóm dla mnie nowych produktach z firmy Coslys.
Tym razem przetestowałam wodę micelarną do skóry wrażliwej, oraz peeling do ciała. Produkty zostały zamówione ze strony Matique. Na tej stronie możecie znaleźć przeróżne firmy kosmetyczne - nawet te mniej znane, a warte swojej uwagi.


Peeling do ciała o zapachu owoców cytrusowych - najbardziej wyczuwalny jest dla mnie pomarańczowo-mandarynkowo-grejfrutowy zapach. Produkt zawiera proszek z łupin słodkich migdałów oraz cukier trzcinowy. Dzięki stosowaniu tego produktu, ze skóry usuwany jest martwy naskórek i zrogowacenia z całego ciała, także na skórze łokci i kolan. Peeling jest drobnoziarnisty, konsystencja jest lekka, ale gęsta.  Po zastosowaniu produktu skóra jest miękka, oczyszczona i pięknie pachnąca. klik do produktu 
Dużym plusem tego produktu jest również to, że jego pojemność to 500ml. Peeling po nałożeniu na ciało zostawia lekką, białą warstwę.



Skład
Aqua, saccharum officinarum extract*, glycerin, oryza sativa hull powder, decylglucoside, xanthan gum, benzyl alcohol, aloe barbadensis leaf juice powder*, prunus amygdalus shell powder, chondrus crispus, glucose, citrus grandis peel oil*, parfum, dehydroacetic acid, glycine soja, tocopherol, limonene.
 



Woda micelarna jest szczególnie dedykowana do skóry wrażliwej. Produkt bardzo dobrze usuwa  makijaż oraz zanieczyszczenia. Ten produkt jest dla mnie jednym z najważniejszych produktów do pielęgnacji twarzy. Woda ma zapach różany - jednak nie jest zbyt mocny, co nie powoduje u nas zbyt duszącego zapachu. Produkt co najważniejsze nie podrażnia skóry, ani okolicy oczu. Moja twarz po zastosowaniu wody jest gładka, nawilżona i co najważniejsze oczyszczona i świeża. Pojemność produktu to 200ml. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby oczyścić naszą twarz. klik do produktu






SkładAqua, Rosa damascena flower water*, Gossypium hirsutum extract*, Glycerin, Aloe barbadensis leaf juice powder*, saponaria officinalis extract*, viola tricolor extract*, Rosa damascena flower extract*, parfum, benzyl alcohol, Sodium cocoyl glutamate, caprylyl/ capryl glucoside, citric acid, Dehydroacetic acid, Potassium sorbate. Sodium benzoate, Geraniol, Citronellol, , Limonene, Linalool
 



A wy kochane znacie te produkty? Słyszeliście o tej firmie kosmetycznej? Jakie są wasze kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała?

9 komentarzy:

  1. Jako fanka peelingów do ciała ten peeling musi koniecznie się u mnie znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling mnie zainteresował. Lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba produkty ciekawe.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, nie miałam okazji jej jeszcze testować. Nie spotkałam też jeszcze z peelingiem z pompką, co jest bardzo dobrym rozwiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt wydaję się być na prawdę godny uwagi :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów, ale peeling bym chetnie przetestowala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling cytrusowy musi być cudowny!
    Mnie jednak urzekły zdjęcia :) są naprawdę nieziemskie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe produkty <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia