Makijażowe nowości karnawałowe | DELIA COSMETICS

czwartek, 1 marca 2018


W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam nowości od firmy Delia Cosmetics. Jakiś czas temu miałam możliwość przetestować i zapoznać się z karnawałowymi kosmetykami! Przyznam, że zawartość bardzo przypadła mi do gustu. W nowościach znalazły się kosmetyki, które są moimi nieodłączonymi produktami w codziennym makijażu.


Cienie do powiek Soft Eyeshadow
  • Miękkie i mocno napigmentowane cienie do powiek
  • Wyjątkowo łatwe w aplikacji i bardzo trwałe
  • Szeroka paleta 18 najmodniejszych kolorów: matowych, perłowych i satynowych pozwala dopasować makijaż do każdej okazji




Róż do policzków wielokolorowy - w skład wchodzi róż, bronzer, rozświetlacz
  • Aksamitny róż do policzków w formie mozaiki
  • Nadaje naturalne rumieńce i piękny koloryt skórze
  • Nie zostawia plam i łatwo stapia się z cerą
  • Łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze
  • Można stosować go mieszając wszystkie kolory jednocześnie bądź używac ich oddzielnie
  • Idealny na lekki makijaz w stylu makeup npo makeup
  • Może posłużyć jako cień do powiek
  • Dostępny w dwóch warintach kolorystycznych: beżowa, różowa, brzoskwiniowa oraz beżowa, brązowa, brzoskwiniowa
Uwielbiam takie połączenie kolorystyczne, jak i produktowe - są one moim must havem w makijażu,a możliwość posiadania go 3w1 jest dla mnie dużym plusem! :)



Puder prasowy Matt Pressed Powder
  • Doskonały do wykończenia makijażu po użyciu fluidu i matowienia cery w ciągu dnia
  • Do stosowania również samodzielnie, na krem, w celu wyrównania koloru cery 
  • 5 naturalnych kolorów, dopasowanych do urody Polek
  • Praktyczne opakowanie z lusterkiem i puszkiem, idealne do poprawek makijażu



Metaliczny lakier do paznokci Galaxy
  • efekt lśniących, mieniących się paznokci z metalicznym poblaskiem
  • 8 kolorów zawierających drobinki, przywodzące na myśl mleczną drogę lub gwiezdny pył
  • doskonałe zarówno na szaloną imprezę, jak i na odważny dodatek na codzień



Płynna Matowa pomadka Metalic Finish 
  • intensywnie matowy efekt z metalicznym finishem!
  • jest trwała - utrzymuje się na ustach dłużej niż tradycyjna pomadka
  • nie wysusza ust!
  • ma oryginalne, stylowe opakowanie - doskonały drobiazg do torebki
  • ma przyjemny delikatny zapach
  • Twój ulubiony kolor nie jest oznaczony numerkiem, ale imieniem jednej ze światowych gwiazd muzyki pop - już nigdy się nie pomylisz! :)




Mascara New Look 3D Lashes 
  • Nowoczesna, ultralekka formuła pozostawia na rzęsach elastyczny film, który perfekcyjnie pokrywa każdą rzęsę
  • Specjalna kombinacja miękkich wosków daje niezwykłą trwałość maskary i intensywnie czarny kolor
  • Stożkowa, silikonowa szczoteczka dociera do wszystkich rzęs, wyciągając je ku górze i dodając objętości


LUMI & HEALTHY podkład rozświetlająco-nawilżający
  • nawilża
  • uwydatnia naturalny blask skóry
  • ujednolica koloryt
  • wygładza
  • niweluje niedoskonałości
  • nadaje zdrowy wygląd cery
  • zapewnia efekt perfekcyjnie rozświetlonej skóry
  • nie zatyka porów
  • nie zawiera: parabenów i oleju parafinowego
  • zawiera: witaminę PP, ekstrakt z baobabu oraz pigmenty rozświetlające
Najbardziej urzekł mnie podkład numer 12 - jak dla mnie idealny, odcień 11 dopasował idealnie mojej siostrze. Podkład nadaje naturalny, rozświetlony efekt. Podkład utrzymuje się przez cały dzień, nie ma po nim efektu maski. Bardzo się polubiliśmy!:)




Kredka do oczu SOFT EYE PENCIL
  • Nadaje łagodny kontur
  • Podkreśla kolor oczu
  • Dostępna w pięciu atrakcyjnych odcieniach: czarny, ciemny brąz,  ciemnoniebieski, fioletowy, grafitowy


Jak wam się podobają nowości Delia Cosmetics? Ja już kilka produktów testuje i jestem zachwycona! Inne produkty czekają na swoją kolejkę! Bardzo lubię podkłady z tej firmy, miałam już kilka i jak każdy spełnia dla mnie swoje zastosowanie w 100%. Tak samo tusze do rzęs - silikonowa szczoteczka jest dla mnie jedną z istotniejszych atutów w wyborze dobrej mascary.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam eksperymentować z makijażem, więc na pewno coś z tych kosmetyków trafi do mojej toaletki ;)

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga: https://odbiciecodziennosci.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie karnawał już minął, ale super rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż najchętniej bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia!

    Widziałam już te kosmetyki na kilku blogach, ale Ty oryginalnie podeszłaś do tematu zdjęć. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia