Witaminy na włosy w żelkach | JELLY BEAR HAIR

poniedziałek, 29 stycznia 2018


W dzisiejszym poście chciałabym poruszyć temat  słynnych witamin na włosy w kształcie żelowych misiów Jelly Bear Hair. Z informacji jakie zaciągnęłam z internetu, zaważyłam, że u innych widać poprawę w kondycji włosów, a u innych nie. Jak było w moim przypadku? Czy zauważyłam jakieś efekty?

W opakowaniu, które testowałam znajdowała się miesięczna kuracja. Gumisie jak na takie opakowanie, były dosyć duże. Zapach witamin był dosyć specyficzny, do smaku idzie się przyzwyczaić, choć na początku smak trudny do opisania. Mi przypomniał trochę jak jakieś lekarstwo, a dla nie których pachniał jak "coś" o zapachu pomarańczy.

Co podobało mi się w tej kuracji? Żelki! Przyznam szczerze, że ta forma brania "tabletek" jest dla mnie najlepszą opcją "przyjemne z pożytecznym". Co do efektów.. Nie jestem przekonana czy po miesięcznej kuracji można zobaczyć jakieś bardzo znaczące efekty, jednak! Zauważyłam, że moje włosy mniej wypadały, co nie było plusem tylko dla mnie, ale i dla mojego męża, że nie musi znajdować wszędzie moich włosów po kąpieli :) Zwróciłam uwagę również na kondycję włosów - włosy są gładkie, lśniące i się nie rozdwajają - a z tym zawsze chyba miałam największy problem. Co do wzrostu włosów, niestety nie zauważyłam "znaczącej" różnicy w długości, ale zauważyłam baby hair!



 S K Ł A D :
500%* Biotyna
Biotyna pomaga zachować zdrowe włosy.
200%* Niacyna
Niacyna pomaga zachować zdrową skórę.
200%*Witamina E
Witamina E pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym.
100%*Cynk
Cynk pomaga zachować zdrowe włosy.
100%*Selen
Selen pomaga zachować zdrowe włosy.
100%*Miedź
Miedź korzystnie wpływa na kolor i blask włosów.
100%*Witamina A 
 Witamina A pomaga zachować zdrową


















Miałyście okazję testować te witaminy? Jak opinia? Widziałyście efekty? A może stosowaliście dłużej tą kurację niż 1 miesiąc?


35 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa tych miśków, bardzo podoba mi się opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauważyłam podobny efekt - bardziej lśniące włosy i mniej wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też zaczynają się pojawić baby hair, ale kuracji jeszcze nie zakończyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. baby hair! o to właśnie mi chodziło! Pyszne w smaku i tak łatwo o nich pamiętać! polecam z czystym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie je testuje i jestem ciekawa rezultatow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o tych witaminach w żelkach misiowych, ale osobiście nie stosowałam ich u siebie jeszcze. Fajnie, że pojawiły się u Ciebie baby hair :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sam wygląd świetny, zjadłabym zelkę ;p Co do efektów to najważniejsze że wzmacniają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je właśnie pisze recenzję <3Lubię je:-] ps. Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prowadzę też drugiego bloga zapraszam też ta może ci się spodoba i zostaniesz na dłużej My Blog

      Usuń
    2. O super! Za niedługo wpadnę do ciebie 🙈💕

      Usuń
  9. Owszem, testowałam. Powiem tak : ani nie jestem zadowolona, ani zawiedziona. Od początku miałam co do tego mieszane uczucia i tak zostało. Ale fakt - forma podania - doskonała. ♥️ Cały zamysł - super. Nie oczekiwałam cudów, bo wiem w jakiej kondycji są moje włosy. Ale co do produktu to nie mam żadnych zarzutów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na samym początku tez Milan mieszane uczucia ale z końcowym efektem jestem zadowolona 🙊

      Usuń
  10. Już samo opakowanie zachęca do zakupu. Ciekawy wymysł, ja aktualnie piję codziennie pokrzywę, która jest świetna na włosy :)
    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :) www.testacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ta forma suplementów :) ale na razie kończę kurację z skrzypokrzywą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie próbowałam ale z racji tego że interesuje się tematem włosów to wiem że albo zadziałał efekt bardzo dużej ilości Biotyny albo po prostu efekt placebo. Osobiście polecam wcierki do skóry głosy powodują że włosy łatwiej przebijają się przez skórę głowy i jest ich więcej. Super post tak poza tym.
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnóstwo dobrego słyszałam o tych produktach, jednak nie miałam ich nigdy ;D Nie wiem czy nie zjadłabym wszystkich na raz, uwielbiam żelki ;D

    Cieszę się, że w końcu tutaj trafiłaś ;) Zapraszam również na YouTube oraz pozostałe media społecznościowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz na moim blogu :) oczywiście obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jaja pierwsze slysze o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem jeszcze w trakcie 1 opakowania. Smak jest faktycznie dość specyficzny. Taka gorzka pomarańcza. Efektów póki co u mnie nie ma za bardzo - może jedynie trochę mniej wypadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dać znać pod koniec kuracji czy zauważyłaś efekty 😊

      Usuń
  17. Widziałam je w kilku postach, ale sama nie stosowałam.
    Wyglądają smakowicie, chętnie bym spróbowała. Myślę, że miesiąc to trochę mało żeby coś zauważyć, lepiej 3 miesiące stosować. Dobrze, że chociaż włosy mniej wypadały :)
    Również obserwuję i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda tylko, że mają syrop glukozowo-fruktozowy w składzie! :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają cudownie i jestem ich bardzo ciekawa! Zwłaszcza,ze moje włosy są w okropnym stanie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają cudownie i smacznie. Koniecznie muszę je wypróbowac :)


    Zapraszam do siebie !

    https://olsooons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie mogę polecić Jelly Bear Hair. Początkowo byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tej formy kuracji, ale teraz jestem więcej, niż przekonana do żelek na włosy. Efekty są bardzo dobre.

    Co prawda, mam dwa „ale” (nie byłabym sobą, gdyby mi wszystko pasowało), tj.: smak (mogłoby być lepiej, ale nie jest najgorzej) i cena (nie na każdy budżet). Nie mniej – finalnie uważam, że baby hair to super inwestycja.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla każdego coś miłego, zawsze korzystam z twoich poleceń.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia