Szczotka do włosów z naturalnego włosia | FOR YOUR BEAUTY

poniedziałek, 5 lutego 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić mojej nowej zdobyczy do włosów. Moja stara szczotka TT niestety lub stety wylądowała już w koszu. Niestety zaczęła mi strasznie rwać i szarpać włosy, dlatego postanowiłam ją natychmiast wymienić. Po przewertowaniu różnych postów postanowiłam zakupić szczotkę For Your Beauty z Rossmanna.  Kupiłam ją za 26,99 zł.


Szczotka ma drewnianą rączkę i jest rozmiaru średniego, która nadaję się do każdego rozmiaru włosów. Oczywiście było kilka rozmiarów tych szczotek - więc każdy może wybrać odpowiedni rozmiar dla siebie. Dzięki kombinacji naturalnego włosia i zaokrąglonych szpilek z tworzywa sztucznego zapewniająca włosom zadbany wygląd i jedwabisty połysk. Dodatkowo skóra głowy otrzymuje komfortowy, dobroczynny masaż wspomagający jej ukrwienie. Szczotka dobrze rozczesuje włosy, a co najważniejsze nie rwie ich, ani nie ciągnie. Jedyny minus jaki zauważyłam w tej szczotce to problem z jej "czyszczeniem" - ciężko wyciągnąć z niej włosy.






A wy kochane jakie szczotki do włosów używacie obecnie? Znacie tą szczotkę, a może polecicie jakieś inne warte uwagi szczotki?:)

27 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam się nad zmianą szczotki, mam dosyć cienkie włosy, a Tangle Teezer strasznie je elektryzował :/ Nie rezygnuję z niej jednak bo łatwo się ją czyści. Jak myślisz, jest warta tego, żeby dla niej porzucić Teezera? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam mojej szczotki z TT i nie zamienię jej na żadną inną :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam Tangle Angel, ale tą szczotę o której piszesz też miałam.
    Była okey ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj może w końcu zmienię swoją TT na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydalaby mi sie taka szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo. Bardzo mi się podoba. Nie wiem tylko, czy dałabym radę wyciągnąć z niej swoje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja obecnie używam Olivie Garden Finger Brush jestem z niej bardzo zadowolona i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Tangle teezer i jestem z niej mega zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda fajnie, chociaż nie przepadam za tymi plastikowymi kulkami. Ja mam z Rossmanna szczotkę z włosia dzika, bez tych końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś się nad taką zastanawiałam i nie byłam przekonana. Obecnie używam TT :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od lat jestem wierna TT :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż szukam drewnianej z drewnianymi ząbkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ogromny problem z wypadaniem włosów, tę szczotkę już testowałam, rewelacja!

    Zapraszam do siebie na świeżutki wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo jestem jej ciekawa. Natomiast aktualnie używam z Donegal i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda zachęcająco ;) możliwe, że skuszę sie aby ją przetestować :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydatny post, sama ostatnio coraz częściej myślę o wymianie szczotki i zastanawiałam się właśnie nad Tangle Teezer'em i nad tą. Bardzo mi się podoba jej prostota. Może się skuszę chociaż boję się tego, że nie będę mogła jej wyczyścić ze swoich włosów, a strasznie mi lecą :C

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tę samą szczotkę i bardzo ją lubiłam! Na nieszczęście dla niej zmieniłam pielęgnację i używam tylko drewnianego grzebienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupiłam tę szczotkę i TT poszedł do kosza. Co prawda odbył przez moje użytkowanie dość długi i intensywny czas pracy, więc może uporczywe rozczesywanie z jego udziałem było po prostu wynikiem zużycia, ale wiem, że już do niego nie wrócę. Szczotka z naturalnego włosia sprawdza się u mnie najlepiej, najłatwiej rozczesuje mi się nią włosy, a co do tej konkretnej z Twojego posta, którą również posiadam - zauważyłam efekt połysku już po pierwszym czesaniu.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O proszę, mam dokładnie taką samą szczotkę, tylko z rzadszym włosiem :) Do moich kręconych włosów jest idealna, nie wyrywa i nie zaplątuje kłaczków bardziej, dodatkowo fajnie rozczesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie do czesania włosów najlepiej sie sprawdza drewniany grzebień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Też już od jakiegoś czasu myślę nad szczotką z naturalnego włosia, bo ostatnio moje włosy już nie lubią Tangle Teezera...
    Mój blog - Zapraszam
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda ciekawie ale czy lepsza od TT?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi pękło drewno po zwykłym myciu, a to nie pierwsza moja drewniana szczotka... poza tym włosy piękne.
    Cena powinna być niższa ze względu na jakość wykonania (+jeszcze kilka tych włosków wypada..)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaraziłam się naturalnym włosiem od córki. Dla dzieci wszystko robią 100% eko i jej szczotka mnie tak zauroczyła, że kupiłam sobie podobną – nieco twardszą i jest super.

    Odkąd zostałam mamą to ogólnie idę w stronę organicznych produktów i muszę powiedzieć, że ta droga mi się całkiem podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. A czym się różni taka szczotka od takiej zwykłej?

    OdpowiedzUsuń
  26. Korzystałem z takiej szczotki z włosiem naturalnym i jest mega, bardzo fajnie się z niej korzysta.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia