Kosmetyki | Eveline

czwartek, 14 lipca 2016

Witajcie kochane!

W ten pochmurny i deszczowy dzień chciałabym Wam pokazać kosmetyki, które miałam przyjemność testować po spotkaniu blogerskim. Są to kosmetyki firmy EVELINE


Nigdy nie miałam innych produktów od Eveline jak lakiery do paznokci, które bardzo lubiałam.
Duża gama kolorystyczna i najważniejsze jak dla mnie szeroki pędzelek. Lakiery z tej firmy jak dla mnie dobrze kryją i szybko wysychają. Nie odpryskują zbyt szybko. Nie testowałam wielu edycji Eveline, ale z tych co mam lakierów, jestem bardzo zadowolona. Do przetestowania dostałam numerek 050,144,133,99. Przyznam, że moim faworytem jest piękny róż  - 144, który króluje na palcach u nóg już od dłuższego czasu.



Dodatkowo dostałam wysuszacz do paznokci 1*2*3 - przyznam, że w moim przypadku wysuszacz sprawdził się w 100% wystarczyło 1 psiknięcie i odczekania do wyschnięcia, aby cieszyć się już manicure :)

To testowania było bardzo miłe bo natrafiłam na swoje hity i must have.

Pierwszym plusem i miłym zaskoczeniem był balsam głęboko nawilżający dla napiętej skóry, który BŁYSKAWICZNIE SIĘ WCHŁANIA. Ale czy działa? Mogę Wam go serdecznie polecić, nie miałam nigdy balsamu, który tak szybko się wchłania. Balsam pięknie pachnie  trawą cytrynową i kokosem! Zakochałam się w tym zapachu, jest mega nawilżający, ale nie duszący. Skóra po balsamie jest napięta i nawodniona, nie ma efektu mokrej skóry. Duzy plus.


Kolejnym miłym zaskoczeniem był uroczo słodki peeling do dłoni z olejkiem arganowym i wanilią. Jest to peeling wzbogacony o kwas hialuronowy. Ma za zadanie : oczyścić, złuszczyć martwy naskórek, nawilżyć, nadać gładkości, zregenerować i odżywić, dodać sprężystość i elastyczność, rozjaśnić przebarwienia, wyrównać koloryt oraz koić i łagodzić podrażnienia. Jako, że jestem maniaczką kremów do rąk, ten produkt jest moim hitem. Peeling jest drobnoziarnisty,  jest przyjemny w stosowaniu - jego piękny słodki zapach UWAGA ! NIE DLA KAŻDEGO dodaje  relaksu przy takim małym SPA. Jednak zapach dla nie których może być zbyt słodki lub nawet duszący - dla mnie idealny! Dłonie po nim są nawilżone, skóra napięta i pięknie pachną!!




Produktem, który podarowałam siostrze był błyszczyk Lip Explosion powiększający usta.
Zawiera mikrokapsułki z kwasem hialuronowym, który zatrzyuje wilogoć wewnątrz skóry ust.
Delikatnie mrowienie, uczucie zimna daje nam zwiększenia objętości ust, wygładzenia, ujędrenienia,podkreslenia konturu ust. Mój kolor jest jasno różowy, jednak na ustach jest jak błyszczyk bezbarwny. Mrowienie daje uczucie nabrzmienia i nawilżenia naszych ust.

brak napisu i plama od długopisu jest skutkiem uzywania :)

WIELKIM hitem jest podkład, który skradł moje serce! Jest nim podkład Ideal Cover full HD, matujący podkład kryjący spf 10. Efekt: półmat, Trwałość: 16 h Krycie: mocne, Konsystencja: średnia. Kolor 204 okazał się idealny dla mnie. Podkład wtapia się w skóre, jest kryjący, ale naturalny. Duzym plusem jest to, że nie wysusza mi skóry, co bywało przy innym podkładach kryjących. Trwałość oceniam na dobrą, nie pozostawia plam, ani maz. Podkład utrzymuje mi się cały dzień! Na  pewno będzie w mojej kosmetyczce na dłużej!


Czy są tutaj jakieś fanki, któregoś z tych kosmetyków? Jakie kosmetyki firmy Eveline również polecicie? Dodatkowo otrzymałam dwie maseczki, które niestety poszły w migu oka:)

17 komentarzy:

  1. uwielbiam lakiery eveline:) również mają fajne korektory pod oczy i zawsze kupuje ich pudry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo polubiłam ten podkład eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te małe lakiery :) Są mega trwałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam peelingu do rąk :) Jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam podkład eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię produkty tej marki. Dla mnie numer 204 podkładu jest stanowczo zbyt ciemny. A szkoda, bo mógłby być ciekawym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak ten błyszczyk sprawdziłby się u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam sobie ostatnio ten peeling i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kosmetyki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten peeling do dłoni bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyków ,które przedstawiłaś nie znam - być może wypróbuję , natomiast ich balsamy były kiedyś moimi ulubionymi i właśnie tak po Twoim wpisie mnie coś wzięło ,zeby do nich wrócić ! ;D Zapraszam do mnie : http://eccezionale-donna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten balsam chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych produktów. :) Najbardziej przydałby mi się wysuszacz. Jestem zbyt niecierpliwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakiery mają piękne kolorki.:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tę firmę, ale akurat ten krem do rąk nie przypadł mi do gustu. Miał zbyt intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Balsam z trawą cytrynową i kokosem na pewno pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia