Peeling kokosowy do ciała z olejkiem kokosowym | EFEKTIMA

wtorek, 3 lipca 2018

Ostatnio miałam możliwość przetestować na swoim ciele peeling kokosowy do ciała Efektima z olejkiem kokosowym o działaniu ujędrniającym. Przyznam szczerze, że był to mój pierwszy produkt z tej firmy, więc tym lepiej testowało mi się ten produkt. Peeling można zakupić w praktycznie każdej drogerii stacjonarnej jak i sklepach, aptekach online.



  
Peeling jest konsystencji kremowej, który zawiera drobne łupinki kokosa i dzięki zawartości olejku kokosowego - idealnie nawilża jak i oczyszcza naszą skórę. Dzięki takim wartościom skóra jest nawilżona, miękka i jędrna. Muszę tutaj również wspomnieć o pięknym zapachu kokosowa, który nie tylko otula nasze ciało, ale również całą łazienkę. Bardzo polubiłam ten produkt, ponieważ po kąpieli moja skóra jest miękka i nawilżona - bardzo lubię fakt, że na skórze zostaje taka otoczka nawilżenia, przez co skóra wydaje się jeszcze bardziej elastyczna i jędrna. Produkt jest w przezroczystym pojemniku o pojemności 250ml. Zaleca się stosowanie produktu 2-3 razy w tygodniu dla uzyskania jeszcze lepszych efektów.
Cena: 19,99zł.




13 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z Efektimy, ale zdecydowanie nie jestem fanką kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego akurat nie znam, mam zielonym opakowaniu i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za samym kokosem nie przepadam ale zapach lubie😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tego peelingu, szczególnie jego zapachu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie to kosmetyk dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tego typu peelingi. Marki Efectima jeszcze nigdy nie próbowałam, ale z pewnością to zrobię :)

    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Och te drobinki dodają mu uroku.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach kokosu jest cudowny, więc chyba nie odpuszczę sobie tego produktu. Zapisany na listę do kupienia! :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda zachęcająco. Kokosa uwielbiam i bardzo chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia