Lakiery hybrydowe z kolekcji Edyty Górniak | ChiodoPRO

wtorek, 19 lutego 2019

Ostatnio dostałam piękną paczkę, która zachwyciła mnie od samego początku. Znalazłam w niej trzy nowe kolory ChiodoPRO lakierów hybrydowych kolekcji Ambasadorki Edyty Górniak, smycz z pięknym motywem wiosny i flamingów, kalendarz - najpiękniejszy jaki widziałam, długopis oraz cudnie pachnący i nawilżający krem do dłoni.




Na stronie ( klik )znajdziemy 5 rodzajów lekkich perfumowanych kremów do pielęgnacji dłoni. 
Produkt bogaty jest w hialuronian sodu, masło shea, pantenol, mocznik, olej z ogórecznika, kolagen oraz elastynę.Pojemność 300ml zapewni długą radość ze stosowania głęboko nawilżającego kremu. Krem ma lekki zapach, nie jest bardzo intensywny, nie jest duszący - idealny. Dłonie są nawilżone przez długi czas, co zapewnia naszym dłonią odrobinę luksusu.








Piękne trzy kolory z kolekcji Edyty Górniak, który miałam możliwość testować, zachwyciły mnie na początku swoim designem. Piękne matowe buteleczki ze zgranym złotym akcentem. Odcień na zakrętce jest bardzo zbliżony do rzeczywistego koloru lakieru hybrydowego. Lakiery mają szerokie pędzelki, konsystencja jest idealna, dzięki czemu nie ma problemu z zalanymi skórkami.  Dużym plusem jest dla mnie pigmentacja - wow! Wystarczy nawet jedna warstwa, aby pokryło całą płytkę paznokcia. Trwałość oceniam idealnie, manicure utrzymywał mi się bez zarzutów - nie ścierały się końcówki paznokci, nic nie odchodziło, kolor nie matowiał po kilku dniach. 
Moje kolorki to: Kolekcja With Love form LA: Summer Madness 845 Light Orange,Sunny Days 842 Delicate Pink, Kolekcja Red Colour - New Generation 730 Good Taste, Baza i Top











730 Good Taste
Piękny pomarańcz i róż idealnie wpasują się jako manicure na nadchodzącą wiosnę i lato - dzięki takim "letnim" kolorom, czuć już ten powiew ciepła. A wy kochane jakie kolorki z marki ChiodoPro możecie polecić? Polujecie już na konkretne kolorki?

6 komentarzy:

  1. O, to dla mnie zupełnie nowa firma na rynku hybryd...pierwszy raz o niej czytam, więc nie polecę nic innego;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki kompletnie, ale róż powala.

    Wpadnij i do mnie

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Good Taste mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia