Tusze do rzęs nadające objętości, podkręcenia, wydłużenia | BELL HYPOALLERGENIC

wtorek, 29 stycznia 2019

Ostatnio miałam możliwość przetestować nowe tusze do rzęs Bell HYPOAllergenic, które są dostępne w drogerii Rossmann. Trzy nowe malutkie urocze tusze z sylikonowymi szczoteczkami. Tusze są dostępne w trzech wersjach: intensywnie zwiększających objętość rzęs, intensywnie podkręcający rzęsy, oraz intensywnie wydłużający. Każda szczoteczka jest indywidualnie dostosowana do rzęs. Przyznam szczerze, że było to dla mnie miłym zaskoczeniem, bo nigdy nie miałam tuszu np ze szczoteczką "okrągłą ". Na początku nie wiedziałam za bardzo jak się pomalować, ale po dwóch razach stosowanie tuszu przyszło z łatwością. 








Tusze po całym dniu noszenia się nie osypują, ani sklejają rzęs. Bardzo cenie sobie to w tuszu, gdy mogę nałożyć go dwie warstwy i nie spowoduje to nóżek pająka :) Rzęsy po całym dniu mają kolor czarny i przez cały dzień wyglądają idealnie. Fajne jest to, że codziennie możemy zastosować inny efekt na rzęsach. Tusz jest w przystępnej cenie ok 23zł i jest dostępny w drogerii Rossmann.

Tusz podkręcający

Tusz zwiększający objętość

Tusz wydłużający

15 komentarzy:

  1. Szczoteczka tuszu zwiększającego objętość mnie zaskoczyła 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. podobają mi się szczoteczki tych tuszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej zdziwił mnie zwiększający objętość :)

      Usuń
  3. Widziałam, że są też dostępne z tradycyjnymi szczoteczkami i dobrze, bo wolę tradycyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zwykłe szczoteczki/ standardowe też są dostępne :)

      Usuń
  4. Mnie również zaskoczyła szczoteczka tuszu zwiększająca objętość :o Przyznam, że widziałam te tusze lecz nie miałam przyjemności jeszcze ich sprawdzić. ;)
    Pozdrawiam mocno i ciepło zapraszam do sienie
    Klaudia z modnenewsy.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam nigdy tych tuszy, ale chętnie spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pogrubiona szczoteczka przypomina mi jedną którą miałam całkiem niedawno, była strasznym bublem ale widzę że te z bell fajnie działają!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię łączyć dwa tusze, wtedy rzęsy są idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja wole takie które wydłużają tylko wtedy poprawiam dwa razy

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podoba taki efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia