Motywacyjne pudełko z kosmetykami | DELIA COSMETICS

sobota, 26 stycznia 2019

W grudniu zawitało do mnie piękne pudełeczko od Delia Cosmetics, które kryło w sobie masę cudownych kosmetyków do makijażu, pielęgnacji ciała, włosów. Radość z testowania nowych kosmetyków dzięki Delia trwa prawie zawsze. Nic nie sprawia kobiecie przyjemności jak nowe kosmetyki i piękny cytaty motywujący na nowy dzień. Pudełeczko skrywało w sobie produkty pełnowartościowe jak i mini wersje, które idealnie spisały się podczas mojego wyjazdu za granice. 


Spełniaj marzenia - olejek hialuronowy do twarzy, szyi i dekoltu. Bardzo lubię używać go na noc, stosując go rano twarz mam mega nawilżoną i lekko promienną.


Jesteś niepowtarzalna - tusz podkręcający, zwiększający objętość i wydłużający.Tusz ma silikonową szczoteczkę. Produkt nie skleja rzęs, nie kruszy się.


Rób to co kochasz - ładny zapach, słodki smak, lekka konsystencja. Produkt się nie klei na ustach, kolor neutralny.

Świetnie dziś wyglądasz - pomadka do ust w kredce, bardzo ją lubię. Nie wysusza ust, trwała, kolor neutralny - nude. 

Zasługujesz na szczęście - Cień do powiek, perłowy. Ja używałam go również jako rozświetlacz na kości policzkowe - mega efekt :)

Uśmiechnij się - pomadka do ust Creamy Glam -nr 106 - kremowa pomadka, lekko nawilżająca, kolor uniwersalny i idealny dla każdej kobiety


Zmieniaj świat - eyeliner black new look

Odważ się - bioaktywne szkło, idealna odżywka dla paznokci łamliwych, rozdwajających się. Jest to  2w1 lakier i odżywka do paznokci, lub jako lakier podkładowy idealny do french manicure. Produkt wyrównuje uszkodzenia i odżywia kolor paznokcia.


Wszystko jest możliwe - rozświetlający szampon do włosów siwych i blond. Bardzo lubię ten szampon, idealnie pasuje do moich włosów, pomaga pozbyć mi się żółtych odcieni z moich włosów. Szampon ładnie pachnie. Idealna mini wersja na wyjazdy.


Znajdź inspiracje - kolor piękna czerwień. Lakier błyszczy się i utrzymuje się długo na paznokciach jak lakier hybrydowy. Od razu zagościł na moich paznokciach. 


Jesteś piękna - top coat, który zapewni jeszcze trwalszy efekt i piękny połysk. Duet idealny.


Kto jak nie ty? - Piękny metaliczny kolor pomadki, oczywiście pomadka przechwycona już przez moją siostrę.



 Daj sobie radość - tą maskę uwielbiam, jest to już moje drugie opakowanie. Maskę nakładamy na stopy i nakładamy skarpeteczki i relaksujemy się 20-30 minut, a później cieszymy się pięknymi, nawilżonymi stopami. Skarpetki można użyć wiele razy.


Możesz wszystko - lekki krem koloryzujący przeciw zmarszczkom. Idealny krem 10w1 nadający lekkiego, naturalnego odcieniu. Idealnie spisał mi się na wyjeździe.


Zakochaj się w sobie - penseta, bardzo się z nią polubiliśmy - nie wiem, ale ma coś w sobie, dobrze się ją trzyma i jest na tyle ostra, że za pierwszym razem włoski szybciutko się wyrywa. 



 Zrób sobie prezent - bardzo jestem zadowolona z tego masełka do ust, piękny smak i zapach. Masełko zawiera olej arganowy i witaminę E. Noszę go zawsze przy sobie, bardzo go lubię. Mega nawilża usta.



Dziś jest twój dzień - szampon kreatynowy idealny do ekstremalnie zniszczonych włosów. Bardzo ładny zapach, dobrze się pieni. Włosy po szamponie są gładkie, odżywione i jest dodana objętość.


Pamiętaj o swojej sile - henna do brwi kremowa, ciemny brąz. Używam, polecam! :)



 Nigdy nie mów nigdy - żel micelarny do mycia twarzy. Mini wersja produktu idealna na wyjazd! Jeszcze go nie stosowałam, ale czytałam wiele super opinii.


 Włącz pozytywne myślenie -  płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust. Idealnie zmywa makijaż.


Radość jest piękna - woda micelarna do twarzy i oczu. Miałam już pełno wartościowy produkt i bardzo go lubię. Idealnie oczyszcza makijaż jak i całą twarz.  Nie szczypie w oczy. Idealnie spisał mi się na wyjeździe.


 Bądź sobą - serum z olejem migdałowym do paznokci i skórek. Bardzo ładnie pachnie, używam jej regularnie.


Jesteś #fajną babką - metaliczna pomadka - ulubiona mojej mamy. Tą jak i inne kolory z tej serii bardzo lubi!






Moje mini produkty na wakacjach razem ze mną. 


Zawartość pudełka jest bardzo różnorodna, nie które produkty znałam, niektóre poznałam, niektóre używam, a nie które zostały przekazane w dobre ręce mojej mamy i siostry. Moim hitem jest masełko do ust, pomadki, skarpetki z maseczką i mini wersję produktów. Nie są to moje pierwsze produkty z Delia, dlatego mogę je szczerze polecić.


6 komentarzy:

  1. To się nazywa mega paka. Czytam same dobre opinie o produktach tej firmy - sama jednak jeszcze nie miałam...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paczka, jedna z lepszych, jakie ostatnio widziałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubiłam ten tusz :)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. To sa moje tematy i klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kiedyś korzystam z tych rad bo są bardzo ciekawe i chciałabym je sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia