Shiny Lips z kolekcji Carnival | BELL POLSKA

czwartek, 20 grudnia 2018

Bell Polska uwielbia zaskakiwać i wypuściło nową iście karnawałową kolekcje limitowaną CARNIVAL, które już goszczą na sklepowych półkach w Biedronce. Kolekcja rzuca się w oczu ponieważ, głównie dominuje kolor czerwony, niebieski oraz złoty. Możemy znaleźć kosmetyki do oczu, do twarzy, ust czy paznokci. Pierwsze co rzuciły mi się  w oczu pomadki Shiny Lips.



Są to pomadki pół transparentne, które nadają ustom delikatnego koloru. Pomadki mają lekką konsystencje, przez co idealnie się ja nakłada na usta. Nie tylko nasze usta są nawilżone, ale również mają lekki kolor w zależności od koloru jaki wybierzemy. Każda z tych pomadek delikatnie się błyszczy - największym zaskoczeniem jest dla mnie czerwona pomadka, która jest bardziej intensywna od swoich przyjaciółek. Pomadki są idealne dla każdego, jednak jeżeli szukać odcieni mocniejszych i trwalszych to nie znajdziesz tego w tych produktach. Takimi pomadkami będą na pewno pomadki Vinyl Lips z kolekcji Carnival. Bardzo lubię opakowania Bell, minimalistyczne, ale pięknie wykonane i ten napis Bell na pomadkach :)




Kolorki pomadek od góry:
01 Strawberry Slushie -  najmocniejszy i najbardziej kryjący kolor
02 Bubblegum Smothie - jasny chłodny róż, bardzo naturalny kolor
03 Tutti Frutti Soda - nudziakowy, najdelikatniejszy i najmniej kryjący kolor

Cena za pomadkę to 9,99zł w sklepie Biedronka.

20 komentarzy:

  1. Dla mnie chyba zbyt mało kryjące, a mam dość intensywny swój kolor ust i pewnie kolor szminki nie byłby zbyt widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat takich pomadek nie używam. Ale kolory są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te biedronkowe pomadki, a ta czerwona - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie zbyt delikatne kolory 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki bardzo mi się spodobały :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przetestowałabym te pomadki, zwłaszcza, że ciekawią mnie od dłuższego czasu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej przypadł mi chyba do gustu jasny, chłodny róż. Kosmetyków z Bell nie kupuję, ale te fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze tych pomadek. Wszystkie kolory mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi sie ta w środku. Slicza jest

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne pomadki, kolory mi odpowiadają choć sama raczej pomadek nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie prezentują się te koloryki. Chciałabym wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za pomadkami z błyskiem, ale z tej serii zostawiłam sobie tę najjaśniejszą ;) Pozostałe dwie poleciały w świat ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc nie lubię za bardzo kupowac kosmetyków od tej marki, jakoś nie przepadam ale kolorki mają na prawdę fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna delikatne kolory

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie dyskretne kolorki...
    Wesołych i aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. i love to read you blog dear, great content :)
    happy holidays!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne takie kolorki, myslę, że usta będą wyglądały soczyście i świeżo :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego co najlepsze!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  18. człowiek zawsze uczy się nowych rzeczy nawet jak przypadkiem trafi na jakiś post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow podoba mi się bardzo i znowu nie będę mogła się zdecydowac na jeden kolor i kupię trzy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia