Kosmetyki dla skóry suchej | ATOPIS

wtorek, 3 października 2017

  
        Kochane dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kosmetyki idealne dla tych, które mają problemy z suchą, atopową skórą. Ostatnio testowałam płyn do mycia twarzy i ciała, oraz krem do twarzy z firmy ATOPIS- skóra atopowa



      Żel do mycia twarzy i ciała klik! jest w wygodnym opakowaniu o pojemności 200ml. Jest o dosyć lejącej, przezroczystej konsystencji. Produkt bez zapachowy, raczej bardziej przypomina mi właśnie  " apteczne, lecznicze" produkty do pielęgnacji. Żel lekko się pieni. Po stosowaniu żelu zauważyłam, że liszaje, które miałam "po wysuszeniu" skóry zmniejszyły się, a nawet zniknęły. Produkt idealnie nawilżył skórę. Przyznam, że idealnie spisuje się jako żel do twarzy, nie uczula, ani nie podrażnia. 





Krem do twarzy klik! jest w identycznym opakowaniu jak żel tylko o pojemności 100ml. Produkt jest również o podobnym zapachu jak żel pod prysznic. Biała, gęsta konsystencja, którą porównałabym do wazeliny. Idealnie spisze się nie tylko do buzi, ale na miejsca gdzie mamy problemy skórne z wysuszoną skórą.  


Tą serię polecam wszystkim osobom, które poszukują linię kosmetyków idealną dla skóry suchej, podrażnionej, atopowej. 

28 komentarzy:

  1. A to te kosmetyki są też dla facetów? Fajnie zrobiona recenzja. Może kiedyś kupie sobie jak i dla mojej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie przetestowałabym tę serię bo jestem ciekawa jak sprawdziłaby się u mnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna recenzja, ja co prawda nie posiadam cery suchej, ale super wpis! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, poszukam tej serii, bo od kiedy się dowiedziałam, że mam atopową skórę przedzieram się przez mnóstwo kosmetyków, ale niestety zawsze znajdzie się coś, co mi nie pasuje. Może te, które wspomniałaś w poście się sprawdzą :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/10/vlog-suwaki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze 😊 Mam nadzieje ze ci się spodobają i przypadną ci do gustu 😊

      Usuń
  5. U mnie bardzo dobrze się sprawdziły i miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam skórę atopową i sama testowałam kosmetyki z tej firmy . bardzo mi pomogły i używam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze 😊 Ja również powinnam używać regularnie ale różnie bywa 😊😱

      Usuń
  7. Nie jest to mój typ cery, ale wydają się bardzo w porządku :)
    Fajny wpis! :)
    Cudownego dnia!

    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czytałam o nich już na innych blogach, ale jeszcze się na nie nie natknęłam w sklepach stacjonarnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chwilami mam bardzo suchą skórę, więc z pewnością przydałyby mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam te produkty i bardzo je lubię bo przyniosły mi ukojenie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja posiadam cerę suchą, myślę, że świetnie by się u mnie sprawdziły :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam tych kosmetyków, kiedy miałam problemy z suchą skórą, sprawdziły się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam te kosmetyki juz na niektórych blogach, ale sama ich nie używałam. Jeśli rzeczywiście sa tak delikatne, to polecę je siostrze, która ma wrażliwa i atopową skore. ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam wiele dobrego o tych kosmetykach. Ja na szczęście już około 3 lat nie mam żadnych problemów z cerą i skórą i w sumie nie potrzebuję, ale widzę, że u wielu osób się sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia