Hipoalergiczny żel pod prysznic | Biały Jeleń

poniedziałek, 8 lutego 2016


Witajcie robaczki!

Chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić nowym odkryciem.
Od bardzo dawna zmagam się z uczuleniem na różnego typu żele pod prysznic. Niby nic, a skóra mnie bardzo swędziała, szybko się wysuszała i po kąpieli nic innego nie robiłam tylko się drapałam..

Znalazłam żel, który sprawił, że nie mam już tego problemu.

Hipoalergiczny żel pod prysznic - nawilżające kozie mleko z firmy Biały Jeleń.

"Delikatnie oczyszcza, nie podrażniając skóry. Nie zawiera alergenów zapachowych i sztucznych barwników. Substancje pielęgnujące: naturalne kozie mleko- zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dzięki czemu odzyskuje, ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Składnik działający jak naturalny dezodorant - hamuje rozwój bakterii."



Żel ma konsystencję dosyć gęstą, jednak jest dosyć wodnisty po nałożeniu  - szybko wypada z rąk ;p 
Ja nazywam to konsystencją budyniu. Zapach delikatny, nie jest mocno wyczuwalny.
Co do piany - brak. Jest efekt raczej kremowy ( zdjęcie poniżej) Ma się wrażenie jakby rozprowadzało się balsam lub krem. 



Co najważniejsze żel nie uczula, nie zostawia efektu suchości ani podrażnienia. Skóra jest nawilżona i delikatna. Nie mam już problemu z suchą skórą, która powodowała u mnie drapanie się po całym ciele. 
Polecam ten żel każdej osobie, która ma podobną alergię do mojej - uczulenie na żele - skutek suchość, skóra ściągnięta, nawet bardzo wysuszona.

Buziaki!

17 komentarzy:

  1. hmm jakoś jeszcze nie przygarnełam ich kosmetyków, mają slsy wiec dalam sobie spokoj

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go jeszcze, jakoś nie sięgam po kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Białego Jelenia kupuje wiele produktów: odżywki do włosów, szampon bez sls, krem do rąk, płyn do naczyń, płyn do prania, są to jedne z lepszych i co ważne nie podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą markę, ale tego żelu nie miałam jeszcze okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tego żelu pod prysznic spróbowałam po raz pierwszy i właśnie kończę butelkę, świetny jest dla mojej atopowej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno jest dobry ale jeśli nie ma mocnego zapachu to nie jest żel dla mnie. Ja lubię mocno wyczuwalne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie BJ nigdy się nie spisuje nie ważne jaki to kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię mydełka z Białego Jelenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kremowe balsamy pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogólnie lubię ich produkty,niedrogie i każdy się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wiele produktów z tej serii :)

    Obseruję pod nazwą katrin, może rewanż? :) Mój nowy blog http://fromkatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ich jeden żel ale bez szału był ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi zachęcająco, miałam żel do higieny intymnej i byłam zadowolona,

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam szarego mydła z tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia