Zamówienie | Cndirect

czwartek, 7 stycznia 2016


Witajcie robaczki!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje zamówienie, które przyszło do mnie przy współpracy z firmą Cndirect.
Niestety różni się ono trochę z moją wishlistą, ponieważ było zmieniane kilka razy, ponieważ nie poinformowano mnie od razu, że nie mogą być podwójne rzeczy, że nie mogą być rzeczy za 0,01 $ więc trochę mi zajęło zmienianie produktów.

Na paczkę czekałam z 3 tygodnie. Przyszła w kopercie, wszystkie produkty były zapakowane w folie i później kolejne rzeczy w środku również.


1. Pierwszą rzeczą jest zestaw pędzli do oczu zapakowany w skóro podobne etui.
Etui dobrze wykonane. Pędzle nie śmierdzą chińszczyzną, dobrze wykonane. Zastrzeżenie do dużego pędzla mimo, że jest milusi, wypadają z niego włosie. 



2. Drugą rzeczą są formy do przedłużania paznokci. Pierwsze wrażenie nie powaliło na kolana. Typowa chińska zabawka. Nie wiem jak to wyjdzie w praniu przy przedłużaniu paznokci.. 

3. Trzecią rzeczą są akcesoria do zdobienia paznokci. Zestaw zawiera 5 sond, 15 pędzelków oraz 10 tasiemek ozdobnych. Pędzelki wydają się być ok. Niestety z nie których wypada włosie, lub są strasznie twarde. Sondy i tasiemki są dobre :)

4. Czwartą rzeczą są pędzle do oczu. Sztuk 5. Niestety różnią się wyglądem od zdjęcia przedstawionego na stronie. Niestety , nie które pędzle są podobnie wycięte nie ma, aż tak dużej różnicy w kształtach, a na zdjęciu miały być różne. Z pędzli wystają włoski lub wypadają pojedyńcze. Po przejechaniu palcem po pędzlach, ulatnia się chiński zapach. Niestety nie wiem jak to będzie podczas malowania. Pędzelki miękkie i milusie.

5. Piątą rzeczą są również pędzelki do oczu. Identyczne jak poprzednie.

6. Szóstą i ostatnią rzeczą są pędzle do twarzy.Sztuk 5. Pędzle również różnią się trochę w wielkości włosia niż na zdjęciu ze strony. Na zdjęciu wydawały mi się większe i bardziej puszyste. Również pojawiły się wystające włosia, które wypadają. Zapach pędzli oczywiście chiński.Wykonanie ogólnie dobre. Nie wiem jak będą się sprawowały podczas makijażu.


Poniżej linki do produktów:
1. LINK
2.Link
3.LINK
4.link
5.link
6.link

Najbardziej z całego zamówienia podoba mi się zestaw do paznokci, pędzle w etui do oczu oraz pędzle do makijażu, jednak mogłyby być większe i bardziej puszyste. Co do reszty akcesori okaże się podczas użytkowania :)

Jak Wam się podoba zamówienie? Mieliście już coś z tych rzeczy? jak Wam się sprawdza?

Buziaki


9 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych form, napisz proszę post o nich :) Sondy super rzecz, też mam swoje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również poproszę post o formach do paznokci, ciekawie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się z takimi formami i też chętnie o nich poczytam.

    O pędzlach też - jak się sprawdzają. Też właśnie przyglądam się pędzlom z "chińskiego sklepu".

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wydaje mi się bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zeby włosie nie wypadało to byłoby dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No te formy do panzokcie dla mnie to kompletna porażka, życzę Tobie jednak żeby Ci się udało, u mnie efekt był mizerny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale dużo zamówiłaś!
    Ostatnie pędzle mnie kuszą:)
    Zapraszam na rozdanie http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad formami do przedłużania paznokci. Czekam na relację z ich użytkowania :)
    Obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja szykuje sie na zrealizowanie swojego zamówienia ponieważ zabieram sie za przedłużanie paznokci metodą żelowa, ale ja swoje zamówienia realizuje na stronie www.dobrarada.pl
    Twój blog też jest super będę tu zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia