Nails system effect | pachnący lakier do paznokci

poniedziałek, 20 lipca 2015



Dziś chce Wam przedstawić opinie pachnącego lakieru do paznokci z Litwy  Nails system effect - pachnie malinami ;)







Stwierdzam, że lakier naprawdę pachnie malinami - nawet gdy się maluje czuć już sapach świeżutkich, słodziutkich malinek! 


Pędzelek łatwy do aplikacji, jednak potrzeba min 3 warstw, aby uzyskać pożądany efekt.


jedna warstwa

Paznokcie mam pomalowane już z 2 godziny i nadal czuć maliny, jednak okaże się na jak długo zostaje taki efekt.
Jedynym minusem jest, że troszkę długo schnie.. :(


  • Pojemność: 10ml
  • Cena: ok. 2 Euro
  • Sklep: Rinni Litwa oraz strona internetowa sklepu online 
Jak Wam się podoba odcień? Macie w swojej kolekcji pachnące lakiery?




5 komentarzy:

  1. Nie mam ani jednego pachnącego lakieru ;-) Fajny bajer, ale nie jakoś szczególnie potrzebny ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Łojej ale słabo z tym kryciem.. nie lubię takich lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  3. uu, bardzo kiepskie krycie...

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fajny, ja nigdy nie miałam pachnących lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie miałam pachnącego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia