Inglot odżywka silk wrap 08

niedziela, 19 lipca 2015


 Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją jedną z najlepszych odżywek z firmy Inglot Silk Wrap 08.

Na buteleczce:
Preparat  podkładowy z jedwabiem zalecany dla paznokci słabych lub zniszczonych. Wzmacnia paznokcie nadając im zdrowy, naturalny wygląd. Zawiera jedwabny proszek.


Pierwszą buteleczkę dostałam od babci na wypróbowanie.
Powiem szczerze, ta odżywka uratowała mi paznokcie. Wtedy przestałam obgryzać paznokcie, jednak były w tak kiepskim stanie, że miałam je jak papierek. Wyginały się na prawo i lewo gdy tylko urosły...
Używałam wcześniej innych odżywek jednak żadna nie pomogła.





Ta odzywka okazała się cudem!

Takich twardych paznokci jeszcze nigdy nie miałam! :)

Moje paznokcie stały się tak twarde, że do obcinania paznokci używam gilotyny do tipsów. Następnym plusem jest to, że odżywka zostawia mleczną powłoczkę - można ją stopniować, im więcej nałożymy tym bardziej mleczny odcień zdobędziemy.


  • Pojemność - 15ml 
  • Cena- 24zł
  • Sklep: Inglot


Dla mnie ideał nad ideałami!




A wasza jaka jest najlepsza odżywka do paznokci? :)

1 komentarz:

  1. Ja tego z Inglota nigdy nie miałam ;) Ja teraz używam z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia