Hawaiian Ocean limitowana wersja | BELL POLSKA

piątek, 8 czerwca 2018

W Biedronce w okresie czerwca pojawiła się limitowana seria marki Bell Polska Hawaiian Ocean
Edycja ta jest miłym rozpoczęciem lata, a co za tym idzie edycja wygląda iście cukierkowo i pudrowo. W nowej serii znajduje się 6 lakierów, 4 pomadki, 2 błyszczyki, 2 cienie oraz rozświetlacz. Pierwsze co mnie zaskoczyło podczas otwarcia paczki to piękny cukiekowy zapach!




Eyelighter Sunny Beach - trio do oczu o ciepłych odcieniach, które jest idealna do dziennych, subtelnych makijaży. Cienie o wykończeniu perłowym. 
Kolory: ciepła perła, jasna brzoskwinia, słoneczny brąz.
Cena 9,99 zł



Eyelighter Pearl Lagoon - trio do oczu o chłodnym odcieniu. Cienie o wykończeniu perłowym.
Kolory: chłodna perła, jasny róż, kawowy brąz. 
Cena 9,99 zł


Face Highlighter Ocean Wave - rozświetlacz dający chłodny, srebrzysty blask z lekką nutą różowego.   Bardzo lubię tego typu rozjaśniacze chłodne, delikatne, a zarazem efektowne.
Cena 7,99 zł 

BELL Hawaiian Ocean Metal Lip Liquid, Metaliczna pomadka w płynie -
Pomadka zapewnia intensywny, metaliczny połysk. Nie klei się i tworzy równomierną warstwę podczas aplikacji. Pomadka zawiera ekstrakt z aloesu, który nawilża usta. Zapach pomadki słodko, owocowy.  Cena: 9,90zł

Bell Hawaiian Ocean Lip Highlighter, Chłodząco-rozjaśniający błyszczyk do ust -  Produkt chłodzi, a zarazem rozświetla usta. Dzięki chłodzącej formule optycznie powiększa usta - wystarczy już jedna warstwa. Zawiera błyszczące drobinki, które sprawiają, że usta intensywnie lśnią. Pomadkę można stosować samą lub jako top na daną szminkę. Cena: 9,90zł




Bell Hawaiian Ocean Shiny Lipstick, Połyskująca pomadka do ust

Lekka, trochę żelowa konsystencja pomadki zapewnia delikatne, połyskujące wykończenie. Łatwo się rozprowadza i nie tworzy grudek. W efekcie usta są równomiernie pokryte kolorem oraz optycznie pełniejsze. Pomadki nie utrzymują się na ustach bardzo długo, jest to raczej "pomadka, błyszczyk, balsam" do ust, który zapewnia naszym ustom ładny, estetyczny wygląd i nawilżenie z dodatkiem koloru.  Cena: 8,90zł








Lakiery do paznokci w 6 metalicznych i efektywnych odcieniach. Każdy z tych lakierów nadaje paznokciom połysk i olśnienie. Wygodny pędzelek do malowania, jak dla mnie idealna pojemność.
Cena: 6,99zł



7 komentarzy:

  1. Ile różności od bell, dwa razy miałam styczność z tą firmą - puder, baza cienie. Pozytywnie mnie zaskoczyły, chodź kiedyś miałam inne zdanie na ten temat cieni, wg mnie były mało napigmentowane, moze akurat złą paletkę wzięłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne opakowania z palmami :D podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie te kosmetyki nie zachwycają. I nie rozumiem tej calej zajawki na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta kolekcja lakierów - podobają mi się:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Seria może i ciekawa, ale nic dla siebie nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny słoneczny czerwcowy dzień i przyznam szczerze że ja i makijaż za bardzo nie przepadam za sobą w cenie sobie bardziej naturalność ale nie ukrywam że chętnie przetestował abym pomadki w odcieniu czerwieni gdyż jak już mam coś na swojej twarzy to właśnie podkreślam rzęsy tuszem i czerwona pomadka obowiązek hahaha Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia Aha i muszę wspomnieć że do przeczytania prostu skusiły mnie twoje zdjęcia piękna aranżacja zdjęcia miłe dla oka To jest to co lubię


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog aż zachęca żeby skorzystać z porad.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia