Kilka słów o.. | EVONAILS

poniedziałek, 3 kwietnia 2017



Witajcie kochane.
Niestety po wczorajszym pogoda nie zachwyca - u mnie deszczowo, więc postanowiłam na ten pochmurny dzień przedstawić Wam kolejne moje nowe lakiery hybrydowe z firmy Evonails.pl

Wcześniej miałam przyjemność pisać już na blogu o lakierach tej firmy - zapraszam do zaglądnięcia


Tym razem zdecydowałam się na kolorki: 127 Rose Quartz, 126 Lilac Gray, 103 Marigold, 09 Desert Sand, 96 Dark Side, 192 Cool White oraz top 009 Finish Fluid, bazę 005 Build Clear.


Na wzorniku przedstawiłam Wam po jednej warstwie kolorów. Uważam, że mają bardzo dobre krycie jak na jedno pociągnięcie pędzelkiem. Od lewej 126,09,127,192,96.

Ostatni kolor na wzorniku- to piękny brokatowy 103 Marigold! 


Na tych lakierach pracuje mi się bardzo dobrze!
  • Nie ma  żadnych zastrzeżeń co do jakości. 
  • Lakier bardzo dobrze kryje, już nawet po jednej warstwie, kolory są "żywe" nie robią się zaraz matowe. 
  • Produkt dobrze nakłada się na paznokcie, nie jest lejący, dosyć gęsty, ale nie za gęsty.
  • Pędzelek jest idealny do każdej płytki paznokcia.
  • Lakiery można również stosować w lampie LED - u mnie potrzeba 1min.
  • Lakiery się nie falują, jak to bywa przy innych markach i kolorach.
  • Niestety nie mam jeszcze wprawy co do koloru czarnego - niestety mi odprysł mimo cienkiej wartswy.
  • Baza budująca, która służy do przedłużania - to mój hit! Nie mam jakiejś dużej wprawy w nakładaniu jej, ale idealnie sprawdza się na ratunek przy złamanym paznokciu.
  • Baza jest gęsta, jednak się "nie ciągnie", dobrze się ją nakłada. Bardzo dobrze buduje dodatkową warstwę paznokcia. Przedłużonego paznokcia mam już od kilku dni i nic mi się "nie wygina" co robiło mi się przy innej firmie. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu :)

Tutaj zależało mi na utwardzeniu paznokcia, ponieważ w połowie niestety paznokieć mi się załamał. Dodatkowo delikatnie przedłużyłam paznokcia.





A wy kochane znacie tę firmę? Polecicie jakieś jeszcze inne kolorki?:)

10 komentarzy:

  1. Świetne kolory hybryd. Bardzo mi się podoba kolor 126 jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie zrobić jakiś ładny, hybrydowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd na paznokciach czas to zmienić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, ale dwa kolory mi wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam manicure hybrydowy ale o tej marce nie słyszałam :)
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie kojarzę, moimi ulubionymi kolorkami na wiosnę są róże z semilaca <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia