Balsam regeneracyjny | Romantic Professional

poniedziałek, 14 grudnia 2015


Witajcie robaczki :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Balsam regeneracyjny z firmy Romantic Professional. Balsam jest do włosów suchych i zniszczonych, stworzony z myślą o pielęgnacji i nawilżeniu włosów. Ma on olej arganowy, jedwab. Kupiłam go w Drogerii Natura za ok 6zł. Jest to świetna cena, ponieważ pojemność balsamu to 950ml 

Balsam wzięłam pod wpływem emocji, ponieważ szukałam czegoś nowego,aby trochę odżywić moje włosy. Szczerze mówiąc nie wachałam się bo cena za taką pojemność jest bardzo dobra.

Na internecie niestety przeczytałam wiele negatywnych komentarzy dotyczących tego balsamu, że strasznie plącze, że nic nie pomaga, że włosy się elektryzują i robi się z nich siano..


Żadne z negatywnych opinii w moim przypadku się nie sprawdziło. Balsam nakładam od razu po umyciu włosów. Wmasowuje go w skórę włosów i spłukuję. Włosy po wysuszeniu są gładkie, pachnące. Łatwo rozczesuje się włosy, nie ma większych problemów z rozczesaniem. Balsam pachnie waniliowo, bardziej bym przyrównała to do kremu z karpatki :) Lekka konsystencja. Niestety minusem może być wielkość opakowania - balsamu nie weźmiesz w podróż :) 




Jestem zachwycona tym balsamem. Moje włosy wyglądają na bardziej zdrowe i lśniące. 

Znacie ten produkt?
Może polecicie jeszcze jakieś odzywki tego typu?

Buziaki :)


13 komentarzy:

  1. Nie znam ale za tą cenę chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie prezentuje się- nie miałam z nim styczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam i szukam produktu do włosów i chyba się skuszę na ten balsam!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam ma ciekawą konsystencję, ciekawe czy moje włosy też by się z nim polubiły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Większość takich specyfików powoduje u mnie łupież,ciekawe jak byłoby w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam skore podatna do lupiezu. Na szczęście nic sie nie pojawilo :)

      Usuń
  6. Miałam szampon tej firmy i niestety się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem ale ze względu na wielkość opakowania zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go używam do kilku dni i jestem bardzo zadowolona, nie wiem skąd te negatywne opinie :) Pierwszy balsam/odżywka która dociąża moje włosy od x lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz o nim słyszę :) Cena i opakowanie z pompką zdecydowanie zachęcają do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale interesuje mnie ta marka, chciałabym z niej coś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie znam, ale musiałabym sprawdzić skład, bo mam wybredne włosy.

    Ale i tak chętnie powąchałabym. Zaintrygowałaś mnie tym kremem z karpatki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Balsamu nie używałam, używam tego szamponu i również jest okej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia