Gąbka Konjac | EAU THERMALE JONZAC

niedziela, 18 lutego 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić mojemu nowemu nabytkowi ze strony Matique klik!
Jest to gąbka konjac z firmy Eau Thermale Jonzac klik! Przyznam szczerze, że z gąbkami konjac miałam już wcześniej do czynienia, bo moja mama już kiedyś wpadła w szał kupowania różnego rodzaju, koloru gąbeczek. Przyznam szczerze, że byłam zawsze do tego sceptycznie nastawiona. 
Co prawda gąbeczki konjac są bardzo popularne do demakijażu twarzy. Na internecie możemy znaleźć różne firmy, jak i kolory gąbeczek, które mają zastosowanie do różnych typów cery.
Ostatnio skusiłam się na swoją pierwszą prywatną gąbeczkę konjac. Koszt takiej gąbeczki to 29,99zł. 


Gąbka zrobiona jest z korzenia Konjac i  jest wyjątkowo bogata we włókna roślinne. Dzięki swojej szczególnej budowie umożliwia codzienne mikro-złuszczanie i tworzy ochronny efekt „drugiej skóry”.Zabrudzenia cery zostają usunięte, skóra jest czysta, a cera promienna. Ponadto, aktywowana zostaje cyrkulacja krwi i odnowa komórkowa.
Gąbeczka oczyściła moją skórę, a dodatkowo idealnie ją  odżywiła. Demakijaż taką gąbeczką jest bardzo relaksujący. Dodatkowo używanie jej jest banalnie proste. Prze pierwszym użyciem należy zmoczyć ją w ciepłej wodzie i kulistymi ruchami przemywać twarz. Po umyciu buzi, należy wypłukać porządnie gąbeczkę i zostawić do wyschnięcia. Gdy wyschnie, gąbka robi się twarda i mała ( zmniejszyła się może dwukrotnie od pierwotnej wielkości ). Przy kolejnym użyciu należy ponownie zamoczyć gąbkę w ciepłej wodzie, a gąbeczka powróci do swojej pierwotnej wielkości i miękkości.






Jestem bardzo zadowolona z użytkowania tej gąbeczki, lubię po niej taki efekt świeżości i czystości na buzi. A wy kochane używacie gąbeczki do pielęgnacji cery? Z jakiej firmy macie? Które według Was są najlepsze?

7 komentarzy:

  1. Powiem Ci ze przenigdy o niej jeszcze nie słyszałam :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ciekawie ;) Póki co nie używam gąbeczek do twarzy, nie przepadam za nimi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam juz o niej, ale nie mialam jeszcze okazji testowac, chociaz interesuje mnie bardzo :). Efekt jaki daje na twarzy kupuje mnie w calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham peelingi, kocham zapach kokosowy wiec yen produkt jest dla mnie idealny. Pozdrawiam :-)
    http://lifeisamoments.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia